نتفلیکس سریال Midnight Club را پس از یک فصل لغو کرد

ماجراهای کتاب درباره گروهی از نوجوانان است که تصمیم می گیرند هر شب دور هم جمع شوند و داستان های ترسناکی برای یکدیگر تعریف کنند. سرانجام به یکدیگر قول می دهند که هر کدامشان که زودتر از دنیا رفته اند، پیامی را برای بقیه دنیا خواهند فرستاد. فلانگان کارگردانی دو قسمت اول The Midnight Club را بر عهده داشت. فلانگان در حال حاضر مشغول توسعه The Fall of the House of Usher برای نتفلیکس است که احتمالا آخرین همکاری او با نتفلیکس خواهد بود.

مهرماه امسال بود که سریال The Midnight Club از نتفلیکس پخش شد، اما منتقدان و بینندگان واکنش نسبتا مثبت و ملایمی به این سریال ترسناک داشتند و حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال سرنوشت خوبی نداشت. نتفلیکس رسما اعلام کرد که سریال Midnight Club پس از یک فصل لغو شده است، بنابراین این سریال ترسناک برای فصل دوم باز نخواهد گشت.

ایمان بنسون، آدیا، ایگبی ریگنی، روث کید، آیا فوروکاوا، آنارا سیمون، ویلیام کریس سامپتر، ساوریان ساکپوتا، هدر لانگنکمپ، زک ​​گیلفورد، سامانتا اسلوویان، لارسن تامپسون، ویلیام بی دیویس، پاتریشیا دریک، مت بیدل و کریستال بالینت، از جمله بازیگران حاضر در سریال باشگاه نیمه شب هستند و به ایفای نقش پرداخته اند. Midnight Club محصول سال 1994 و از جمله آثار معروف کریستوفر پایک شرق.

مایک فلانگان، تهیه کننده سریال هایی چون سریال The Haunting of Hill House، سریال The Haunting of Bly Manor و سریال Midnight Mass و همچنین کارگردان فیلم Doctor Sleep ساخت سریال The Midnight Club با بازی لیا فانگ را بر عهده داشتند. . لغو سریال ترسناک پس از آن صورت می گیرد که مایک فلانگان قراردادی بین حزبی با آمازون برای تولید سریال امضا کرد و به نظر می رسد که هیچ تأثیری بر لغو The Midnight Club نداشته است.

بخوانید  معامله یکپارچه میز بازی - فوتبال، استخر، هاکی روی هوا، پینگ پنگ و موارد دیگر را فقط با 130 دلار دریافت کنید

نتفلیکس اعلام کرد که The Midnight Club برای فصل دوم تمدید نخواهد شد و این سریال پس از یک فصل لغو شد.