نتفلیکس با تبلیغات نتایج اولیه “قوی” را نشان می دهد

با نگاهی به آینده، اسپنس نویمان، مدیر مالی نتفلیکس، می‌داند که Hulu یک رقیب قوی در فضای پخش تلویزیونی مبتنی بر تبلیغات است، به خصوص با یک شروع طولانی. اما نیومن فکر می‌کند که نتفلیکس از پس آن بر می‌آید. ما در سال اول بزرگتر از Hulu نخواهیم بود، اما انتظار داریم در طول زمان به همان اندازه بزرگتر یا بزرگتر باشیم، مطمئناً فقط در بازار ایالات متحده و از آنجا بیشتر.»

پیترز گفت: «ما تازه شروع کرده ایم. ما دائماً در حال پیشرفت هستیم و مسیر پیش روی خود را می بینیم.»

نتفلیکس در سه ماهه چهارم خود بیش از 7 میلیون مشترک اضافه کرد که اولین باری بود که سطح مبتنی بر تبلیغات در دسترس بود. نتفلیکس با تبلیغات در ماه نوامبر راه اندازی شد و مدت زمان پخش تجاری آن حدود چهار دقیقه در ساعت بود.

ضرب الاجل گزارش می دهد که گرگ پیترز، مدیر عامل نتفلیکس، در مورد موفقیت این رده مبتنی بر تبلیغات در طول مصاحبه درآمد سه ماهه چهارم این شرکت صحبت کرده است. او گفت که رشد گزینه ارزان جدید “قوی” است و به جای تغییر مشترکان فعلی، مشتریان جدید را جذب می کند. به علاوه، تعامل آنها با آنچه مشتریان پردرآمد تاکنون دیده اند مطابقت دارد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

این همه آن چیزی نیست که در مورد شرکت می گذرد. رید هستینگز، بنیانگذار و یکی از مدیران نتفلیکس، نقش جدیدی را به عنوان رئیس اجرایی ایفا می کند. و سرویس استریم قصد دارد به اشتراک گذاری رمز عبور را سرکوب کند.

بخوانید  تصویر Mortal Kombat 2 بازگشت یکی از مبارزان محبوب را نوید می دهد

تنها پس از چند ماه در دسترس بودن، به نظر می رسد نتفلیکس از بازخورد اولیه در مورد سطح جدید مبتنی بر تبلیغات این سرویس پخش خرسند است. مدیران شرکت بر این باورند که گزینه اشتراک کم هزینه – 7 دلار در ماه در ایالات متحده – می تواند بیش از 3 میلیارد دلار در هر سال در آینده به ارمغان بیاورد.