نبرد تام کروز در قطار در تصویر جدید ماموریت غیرممکن 7

تام کروز در یک قطار در حال حرکت در فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت اول با اسایی مورالس مبارزه می کند.

کریستوفر مک‌کاری، کارگردان فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One در مصاحبه با Empire، این شیرین‌کاری را یکی از سخت‌ترین بدل‌کاری‌های مجموعه فیلم‌های Mission Impossible توصیف کرد و در ادامه گفت که آنها این صحنه را ساخته‌اند. در حالی که فیلم های مشابه امروزه بیشتر از صفحه سبز و جلوه های ویژه استفاده می شود تا این صحنه ها در قطار در حال حرکت واقعی فیلمبرداری شوند.

مقاله مرتبط:

  • 6 شیرین کاری تام کروز که می تواند منجر به مرگ او شود

تام کروز، ربکا فرگوسن، هیلی آتول، عیسی مورالس، پام کلمنتیف، شی ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دیلینی، چارلز پارنل، مارک گیتیس، هولت مک‌کالانی، نیک آفرمن، جانت مک‌تیر، هانا وادینگهام و ماریلا گاریگا آنها از جمله بازیگران قسمت های هفتم و هشتم فیلم ماموریت غیرممکن هستند و به ایفای نقش پرداخته اند. کریستوفر مک کوری که او پیش از این کارگردانی و نگارش فیلمنامه Mission Impossible: Rogue Nation و Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشت و برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت Mission: Impossible – Dead Reckoning بازگشت.

به گزارش آخرین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One منتشر شده است. در این تصویر که توسط Empire منتشر شده است، اتان هانت با بازی تام کروز در حال نبرد با شرور فیلم با بازی اسا مورالس در قطاری دیده می‌شود که قبلاً در تریلر آنونس فیلم Mission نشان داده شده بود. 7 ذکر شده است. در زیر می توانید این تصویر را مشاهده کنید:

بخوانید  تمایل صداپیشه نقش ابی برای حضور در دنباله بازی The Last of Us: Part 2

فقط یه عکس جدید از فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت 1 تام کروز در حال دعوا در قطاری در حال حرکت دیده می شود.

Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One قرار است در 14 جولای اکران شود و پس از آن Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two در 28 ژوئن 2024 منتشر خواهد شد.