نبردهای نفس گیر ربات در تریلر پرتاب Horizon Call of the Mountain به نمایش درآمد

Horizon Call of the Mountain 22 فوریه (3 مارس) برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR2 در دسترس خواهد بود. البته این بازی تنها یکی از 20 بازی در نظر گرفته شده برای این پلتفرم در زمان عرضه است.

گستره بازی ها در زمان عرضه هدست واقعیت مجازی جدید سونی آنقدر نیست که علاقه مندان بتوانند منتظر تجربه PlayStation VR2 باشند. اما حداقل وجود یک بازی پرچمدار در بین این جعبه ها باعث شد که توجه این محصول به این محصول جلب شود. سونی اخیرا تریلر Horizon Call of the Mountain را منتشر کرده است منتشر شده که نبردهای نفس گیر با ربات های مرگبار دنیای بازی را در ویدئویی اکشن و هیجان انگیز نشان می دهد.

اسپین آف واقعیت مجازی Horizon برای PlayStation VR2 استودیوی Firesprite و Guerrilla، پیش از انتشار هفته آینده، یک تیزر تریلر دریافت کرده است.

دانلود از آپارات

بازیکنان می توانند این دنیای غنی را با زاویه دید 360 درجه کشف کنند و از کنترلرهای PlayStation VR2 Sense برای تعامل با محیط استفاده کنند. علاوه بر این، بازیکنان می توانند در این بازی VR منتظر ماموریت ها، داستان ها و شخصیت های جدید و همچنین چهره های آشنا از سری Horizon مانند Elvi باشند.

Horizon Call of the Mountain با همکاری استودیوی Gorilla و Firesprite توسعه یافته است و تجربه آن به عنوان یک بازی اول شخص طراحی شده است که بر نبردهای حساس با دشمنان درون بازی و بالا رفتن از مناطق مختلف جهان تمرکز دارد. در این بازی، بازیکنان در نقش Ryas، Shadow Carja سابق که به دنبال به دست آوردن افتخار و شکوه خود است، می شوند.

بخوانید  آخرین به‌روزرسانی Destiny 2 به جامعه اجازه می‌دهد تا در نهایت محله Eliksni را بازیابی کند