نام برخی از توسعه دهندگان سابق The Callisto Protocol از تیتراژ پایانی حذف شد

سیاست استودیو پشت پروتکل Callisto قبلاً مورد انتقاد قرار گرفته است. قبل از انتشار بازی، بنیانگذار Striking Distance، گلن اسکافیلد، با تایید فرهنگ کرانچ به منتقدان پاسخ داد. با این حال، مدتی بعد او مجبور شد عذرخواهی کند و خاطرنشان کرد که بیانیه او برای تایید کرانچ کاری نبوده است.

به نظر می رسد Studio Striking Distance نام برخی از توسعه دهندگان The Callisto Protocol را از تیتراژ پایانی حذف کرده است، زیرا آنها در ساخت این بازی ترسناک فعالیت و نقش های کلیدی زیادی داشتند. به گفته یکی از کارمندان سابق این استودیو، نام حدود بیست توسعه دهنده از تیتراژ پایانی The Callisto Protocol حذف شده است. این بدون شک کسانی را که قبل از انتشار بازی کادر Striking Distance را ترک کردند شگفت زده خواهد کرد.

به گفته مردم، قبل از این حادثه، Striking Distance هرگز درباره سیاست نادیده گرفتن تلاش‌های کارمندانی که قبل از انتشار The Callisto Protocol استودیو را ترک کردند، صحبت نکرده بود. کارمند سابق Striking Distance در این باره گفت:[حذف از تیتراژ پایانی] این یک توهین آشکار به کسانی بود که استودیو را ترک کرده بودند. کسی قصدی داشت [از این طریق] پیامی بفرست و آن پیام این بود: دفعه بعد کمی به ما وفادارتر باش».

Striking Distance نام برخی از کارمندانی که قبل از انتشار The Callisto Protocol استودیو را ترک کرده بودند را از تیتراژ پایانی حذف کرد.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازی Callisto Protocol ماه گذشته برای پلتفرم های PC، PlayStation 5، PlayStation 4، Xbox One، Xbox Series X | Xbox Series S موجود است.

شخصیت اصلی بازی ترسناک The Callisto Protocol