نام احتمالی دومین اسپین آف Fast and Furious فاش شد


دومین اسپین آف سری Fast and Furious احتمالا Fast and Furious Presents: Hobbs and Reyes نام خواهد داشت.

همانطور که پروداکشن ویکلی گزارش می دهد، اسپین آف نقش آفرینی Fast and Furious اخیرا اعلام شده است دواین جانسون Fast and Furious Presents: Hobbs and Reyes نام خواهد داشت. این فیلم دنباله مستقیم Hobbs & Shaw نیست و رویدادهای بین Fast X و Fast X: Part Two را پوشش می دهد.

نام دومین اسپین آف سری سریع و خشمگین نشان می دهد که این فیلم بر روی دشمنی لوک هابز یا بازی دواین جانسون و دانته ریس با بازی تمرکز خواهد کرد. جیسون موموآ در فیلم Fast Five، دام و اسلحه گروهش یک قاچاقچی برزیلی مواد مخدر به نام هرنان ریس را سرنگون می کنند و دانته ریس به عنوان پسر آن قاچاقچی، پس از یک نقشه 12 ساله برای تسویه حساب، در Fast and Furious 10 برای انتقام مرگ پدرش باز می گردد. شمردن

یونیورسال پیکچرز به دومین اسپین آف Fast and Furious در تیتراژ پایانی Fast X اشاره کرد، اما در حال حاضر اطلاعات کمی در مورد آن وجود دارد. نام کارگردان این فیلم هنوز اعلام نشده و زمان اکران آن مشخص نیست. با توجه به اینکه فیلم Fast X: Part Two در تاریخ 15 آوریل 1404 (4 آوریل 2025) برای اکران در نظر گرفته شده است، احتمالاً باید قبل از اکران آن فیلم منتظر اسپین آف بعدی این مجموعه باشیم.

با وجود عملکرد نه چندان خوب Fast X در باکس آفیس، این پروژه برای تولید چراغ سبز نشان داد. Furious 7 پس از اکران در سال 2015، 1.5 میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت و قسمت هشتم آن با 1.2 میلیارد دلار عرضه شد. فیلم F9 تنها 726 میلیون دلار فروش داشت. در حالی که فیلم 340 میلیون دلاری Fast X تنها 678.9 میلیون دلار در یک ماه پس از اکران خود فروخت.

بخوانید  اشاره EA به فرصت بتلفیلد در صورت انحصاری شدن کالاف دیوتی
تحریریه مجله بازی یک گیمر