میازاکی: نمی‌دانم چه چیزی باعث موفقیت الدن رینگ شده است.

هیدتاکا میازاکی خالق Dark Souls در مصاحبه ای گفت که نمی داند چرا الدن رینگ تا این حد موفق است.

“من خیلی تلاش می کنم تا به آنجا برسم [موفقیت Elden Ring] من اینطور فکر نمی کنم؛ به همین دلیل فکر می‌کنم مطالعه عمیق این موضوع و تلاش برای تکرار آن در یک بازی دیگر ایده خوبی نیست.”

بازی Elden Ring به همراه آثاری مانند God of War Ragnarok کاندیدای دریافت جایزه بهترین بازی سال در The Game Awards 2022 است. چند روزی تا مراسم باقی مانده است و بسیاری از علاقه مندان به بازی های ویدیویی منتظر هستند تا ببینید کدام بازی برنده این جایزه می شود.

میازاکی همچنین در این مصاحبه گفت که قصد دارد بدون توجه به اینکه الدن رینگ چقدر موفق است، به ساخت بازی به همان شکلی که معروف است ادامه دهد. او در این باره گفت:

چند روز پیش Elden Ring در مراسم Playstation Partner Awards 2022 برنده The Grand Award شد. این جایزه هر ساله به دو بازی که در ژاپن ساخته شده اند و از نظر فروش بسیار موفق هستند اعطا می شود. یکی دیگر از برندگان این جایزه، بازی Genshin Impact بود. در این رویداد بود که میازاکی در حلقه الدن مصاحبه کرد. وقتی از او درباره دلایل موفقیت این بازی پرسیده شد، پاسخ داد:

فکر می کنید الدن رینگ بالاخره برنده بازی سال خواهد شد؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اوایل 2022، بازی Elden Ring این بازی به عنوان جدیدترین بازی استودیو From Software منتشر شد. انتشار این بازی با تحسین گسترده منتقدان و گیمرها مواجه شده است. این بازخورد مثبت در نهایت منجر به موفقیت تجاری بازی شد و 16.6 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت. اخیرا طی مصاحبه ای از هیدتاکا میازاکی کارگردان Elden Ring در مورد دلایل موفقیت این بازی سوال شده و او گفته است که نمی داند دلیل موفقیت این بازی چیست.

بخوانید  این کوه 14 دلاری Final Fantasy 24 دلاری شما را به مری پاپینز تبدیل می کند

“راستش را بخواهید، من این سوال را زیاد تحلیل نکرده ام. درست است که این بازی [Elden Ring] بیشتر از کارهای قبلی ما فروخت، اما واقعاً نمی دانم چرا. بنابراین مطمئناً نمی توانم آن موفقیت را دوباره تکرار کنم.”