میازاکی با وجود کارگردانی بیشتر وقت خود را صرف کارگردانی می کند

هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی Elden Ring می‌گوید که با وجود اینکه رئیس شرکت FromSoftware است، ۹۵ درصد از وقت خود را در طول روز صرف کارگردانی بازی‌ها می‌کند.

هیدتاکا میازاکی، مدیر Elden Ring و رئیس From Software، در مصاحبه اخیر خود با مجله گاردین، جزئیات جدیدی را در مورد روند ساخت بازی تیم فاش می کند. او که پس از موفقیت چشمگیر بازی های سری Souls خود به ریاست این استودیو ارتقا یافت، در صحبت های اخیر خود مدعی شده است که علاقه ای به اختصاص وقت خود به مسئولیت های اجرایی ندارد و همچنان بیشتر وقت خود را صرف ساخت بازی می کند.

میازاکی در بخشی از این مورد گفت: “من از کمک به کارگردانان جوانی که معتقدم شرکت را به رشد و تعالی در آینده هدایت می کنند، لذت می برم.” “اما نشستن در دفتر مدیریت تمام روز سبک من نیست.”

من واقعاً در روند ساخت بازی‌ها شرکت می‌کنم و تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانیم این چیزها را با هم خلق کنیم. امیدوارم از این طریق بتوانم تجربیاتم را به نسل دیگری از استعدادها منتقل کنم.»

من تقریباً 10 سال است که رئیس استودیو هستم، اما 95 درصد از زمان من در محل کار است و نحوه کار من در شرکت مربوط به ساخت بازی ها و کارگردانی پروژه ها است ماهها تجربه مدیریت اجرایی!»

تحلیل و بررسی اولین تریلر Shadow of the Earthtree محصول الدن رینگ، هیدتاکا میازاکی و استودیوی ژاپنی FromSoftware.

نام میازاکی اولین بار در بازی Demons Souls به شهرت رسید. RPG ساخت وسترن از Atlus به نوعی شروع سری Souls برای او بود. اگرچه عرضه این بازی چندان پر سر و صدا نبود، اما بعدها به یک پدیده مدرسه و فرهنگی منحصر به فرد در بین طرفداران تبدیل شد. یک دهه پس از انتشار، بازسازی آن که توسط استودیوی Bluepoint سونی بازسازی شده است، به یکی از مهم ترین بازی های پلی استیشن 5 تبدیل شده است.

بخوانید  Gundam Evolution فصل 3 بازی Gundams جدید قابل بازی را معرفی می کند

در ادامه این مصاحبه میازاکی در مورد درجه سختی معروف بازی های Soulslike به خصوص Elden Ring صحبت کرد.

Elden Ring، جدیدترین بازی FromSoftware، اولین و تنها بسته الحاقی خود، Shadow of the Erdtree را دریافت کرد که با استقبال زیادی روبرو شد.

در نهایت نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر