مکان و راهنمای Fortnite Masked Warrior ساخته شده از نور

در فورتنایت این هفته، باید یک را پیدا کنید جنگجوی نقابدار ساخته شده از نور، اما بازی چیزهای زیادی را به شما نمی گوید، که این تلاش خاص را بسیار گیج کننده می کند. اما نگران نباشید، ما قبلاً این کار را انجام داده ایم و می توانیم شما را در اینجا راهنمایی کنیم.

Fortnite: در شهر یک جنگجوی نقابدار ساخته شده از نور – راهنمای جستجو وجود دارد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

و بس! به طور طبیعی، اگر تنها کاری که باید انجام دهید حدس زدن کجا رفتن است، این چالش بسیار کمتر منطقی است، و در عین حال با آن بسیار ساده به نظر می رسد. پس از آن به سراغ قسمت بعدی این کوئست لاین می روید که به چگونگی آن اشاره می کند سه قایق بار می آورند. این یکی دیگر از مشکلات است، اما نه چندان دور از مگا سیتی.

تنها سرنخ واقعی شما برای این یکی کلمه “شهر” است. غرایز خود را دنبال کنید و در مگا سیتی فرود بیایید. اگر در این فصل بازی کردید، ممکن است هولوگرام غول پیکر یک سامورایی را در نزدیکی مرکز شهر به یاد بیاورید. این جایی است که شما می خواهید بروید. در کنار او فرود بیایید و روی دایره زیر بایستید، سپس اموت کنید. هر احساسی انجام می دهد، اما به یاد داشته باشید که حداقل یک مورد را قبل از ترک انجام دهید، در غیر این صورت مجبور خواهید بود عقب نشینی کنید. در زیر می توانید نقطه فرود دقیقی را که می خواهید استفاده کنید را مشاهده کنید.

بخوانید  آواتار به 500 میلیون دلار در سراسر جهان می رسد زیرا فیلم های دیزنی در سال 2022 از 4 میلیارد دلار گذشت
شرحی ارائه نشده است