موردانتظارترین بازی های موبایل سال 2023

سال 2023 سال جالبی برای بازی های ویدیویی است که علاوه بر بازی های کنسولی و رایانه ای، بازی های جالبی را برای اندروید منتشر می کنند. در این مقاله یک گیمر، نگاهی داریم به بهترین بازی های اندرویدی که امسال عرضه می شوند.

دانلود بازی Harry Potter: Magic Awakened

شما همچنین می توانید در سطح نقشه پول جمع آوری کنید و با پرداخت آن در طول مسابقه می توانید آیتم های ویژه ای را دریافت کنید که هر کدام ویژگی منحصر به فردی دارند. به عنوان مثال، می توانید یک airdrop مخصوص بخرید که آیتم ها و سلاح های خاصی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. اگر به دنبال یک بازی جالب و هیجان انگیز بتل رویال هستید، می توانید منتظر انتشار رسمی بازی Call of Duty: Warzone Mobile باشید. اگر دنبالش هستید آموزش نصب Warzon Mobile آموزش یک گیمر را تماشا کنید.

دانلود بازی Gunstars

دانلود بازی موبایل Rainbow Six

دانلود بازی NBA All-World

گوگل پلی گوگل پلی را دانلود کنید


دانلود بازی موبایل Call of Duty: Warzone

دانلود بازی The Division Resurgence

گیم پلی بازی به گونه ای است که بازیکنان در یک بتل رویال 18 نفره روی یک نقشه کوچک قرار می گیرند که باید تمام تلاش خود را برای زنده ماندن تنها در سه دقیقه انجام دهند. در ابتدای بازی شما هیچ سلاحی برای دفاع از خود ندارید و باید با از بین بردن اشیاء مختلف سلاح به دست آورید. بازی از نمای بالا انجام می شود که دید خوبی به بازیکن می دهد. با جمع آوری امتیازاتی که در هر مسابقه به دست می آورید، می توانید کارهای مختلفی مانند خرید آیتم ها، شخصی سازی ظاهر شخصیت بازی و فعالیت های دیگر انجام دهید. به طور کلی بازی Gunstars می تواند یک تجربه جالب بتل رویال باشد که باید از نظر محیط بلاک چین به آن توجه کرد.

این بازی در زمان راه اندازی شامل دو حالت مختلف خواهد بود که بازیکنان را به دو تیم 5 نفره تقسیم می کند. در حالت اول بازی، یعنی منطقه امن، یکی از تیم ها باید در عرض چهار دقیقه سعی کند منطقه خاصی را بدست آورد و تیم مقابل باید از آن جلوگیری کند. در حالت دوم بازی که با نام The Bomb شناخته می شود، یکی از تیم ها باید بمبی را فعال کند و تیم دیگر باید به نحوی آن را خنثی کند. بازی مانند نسخه کنسول شامل اپراتورهای مختلفی است که می توانید با پیشرفت در بازی به آنها دست پیدا کنید.

اگر از طرفداران دنیای بسکتبال هستید و حتی بازی های ویدئویی مرتبط با آن را تجربه می کنید، به زودی می توانید یک تجربه بسکتبال متفاوت در بازی NBA All-World داشته باشید. این بازی واقعیت افزوده و در واقع تیم سازنده بازی محبوب Pokemon Go است آن را توسعه می دهند. در ابتدای بازی باید چند مرحله آموزشی را طی کنید و سپس موقعیت جغرافیایی شما را مشخص می کند. اکنون باید با حرکت به مکان های جغرافیایی مختلف و رقابت با آنها بازیکنان را پیدا کنید.

بازی اندروید The Division Resurgence

5- بازی Division Resurgence

  • استودیو: یوبی سافت
  • مناسب برای سنین: +13
  • سبک اکشن سوم شخص
  • قیمت: رایگان
بخوانید  کیمیکو گلن از Orange Is The New Black زنگ خطر را در مورد ادعای شکاف دستمزد بین بازیگران سریال نتفلیکس به صدا در می آورد.

گوگل پلی گوگل پلی را دانلود کنید


گوگل پلی گوگل پلی را دانلود کنید


DC Heroes & Villains یک بازی پازلی است که در آن باید با قهرمانان مختلف دنیای DC سعی کنید دشمنان خود را نابود کنید. بازی به این صورت است که در هر مرحله بازیکن تعدادی کارت ابرقهرمانی DC دارد که در پایین صفحه نمایش داده می شود، در بالای صفحه دشمن و در وسط صفحه انتخاب اصلی بازی است. حالا بازیکنان باید آیتم های مختلف از یک نوع را در کنار یکدیگر قرار دهند.

بازار بازی های سبک بتل رویال همیشه مد است و هر از چند گاهی یک بازی متفاوت بتل رویال منتشر می شود و بازیکنان مختلفی همیشه در آن شرکت می کنند. بازی Gunstars یکی از جدیدترین عناوین است که نسخه کامل و رسمی آن در سال 2023 منتشر خواهد شد که می تواند طرفداران این سبک را به خود جذب کند. این بازی مبتنی بر بلاک چین است که می تواند آن را از سایر بازی های بتل رویال متمایز کند. در واقع در طول تجربه بازی، می توانید از راه های مختلفی مانند فروش NFT هایی که به دست می آورید، کسب درآمد کنید.

سال 2023 که به تازگی آغاز شده است، شاید یکی از بهترین سال های بازی باشد که پر از بازی در ژانرها و زمینه های مختلف است. البته این مشکل تنها مربوط به بازی های کنسولی نیست و می توانید منتظر بازی های جذاب اندروید نیز باشید. بازی هایی که ممکن است در گذشته روی کنسول های خود تجربه کرده باشید و اکنون نسخه متفاوتی از آن برای گوشی های هوشمند منتشر شده است، به عنوان مثال Rainbow Six Mobile.

تقسیم بازی دیگربازی جذاب یوبی سافت که طی چند سال گذشته مخاطبان زیادی را سرگرم کرده و حالا نسخه موبایل آن با نام The Division Resurgence در آستانه انتشار است. داستان بازی در نیویورک می گذرد و روایتی کاملا مجزا از نسخه اول و دوم دارد. در این بازی نیز مانند نسخه کنسولی باید به صورت آنلاین با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید و با جمع آوری آیتم های مختلف از سراسر جهان برای زنده ماندن تلاش کنید. نقشه بازی نسبت به نسخه کنسول کوچکتر است، اما با توجه به سایر بازی های دنیای بازی های موبایلی می توان انتظار نقشه ای دقیق را داشت.

2023 سال جالبی برای طرفداران جادو، به خصوص سری هری پاتر و به طور کلی دنیای هاگوارتز است. در حالت اول پس از مدت ها انتظار، بازی نقش آفرینی بزرگ Hogwarts legacy که در مدرسه جادویی هاگوارتز اتفاق می افتد و همچنین بازی موبایل Harry Potter: Magic Awakened منتشر می شود که به اختصار به معرفی آن می پردازیم. . Harry Potter: Magic Awakened شما را در نقش یک دانش آموز سال اول مدرسه هاگوارتز قرار می دهد که بازیکنان را وارد ماجراجویی جذاب می کند.

البته اگر بتوانید موارد مشابه بیشتری را کنار هم قرار دهید، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. دشمنان در هر بازی دارای قدرت خاصی هستند که برای از بین بردن آنها باید بیشتر ضربه بزنید. به عنوان مثال، برخی از آنها دارای یک سپر دفاعی هستند که کار را کمی دشوارتر می کند. شما می توانید با امتیازاتی که از هر مرحله مرمر کسب می کنید، شخصیت های بازی را ارتقا دهید. همچنین بسیاری از قهرمانان دیگر وجود دارند که می توانید با امتیازات خود قفل آنها را باز کنید. در مجموع، DC Heroes & Villains ساخته شده توسط استودیوی لودیا می تواند گزینه جالبی از یک بازی در ژانر Jurchin باشد که باید پس از انتشار آن را دید.

گوگل پلی گوگل پلی را دانلود کنید


در طول بازی می توانید فعالیت های مختلفی مانند خرید از فروشگاه شهر، حل پازل های مختلف، شرکت در مسابقه کوییدیچ و همچنین شرکت در مسابقات مخفیانه با دیگر بازیکنان را به صورت آنلاین انجام دهید. زمانی که با بازیکنان روبرو می شوید و در این رقابت برنده می شوید، کارت هایی دریافت می کنید که می توانید با جمع آوری آنها طلسم ها و آیتم های مختلف را خریداری کنید. بازی Harry Potter: Magic Awakened برخلاف دیگر بازی های منتشر شده از این سری برای موبایل، داستان و گیم پلی به ظاهر جذاب تری دارد که می تواند این بازی را بسیار مورد انتظار قرار دهد.

دانلود بازی DC Heroes & Villains

سرانجام پس از هفت سال انتظار، نسخه ویژه Rainbow Six Siege با نام Rainbow Six Mobile به زودی برای اندروید منتشر خواهد شد. اگر تا به حال نسخه کنسولی این بازی را در گذشته یا حتی اکنون تجربه کرده باشید، حتما می دانید که این بازی یکی از بهترین تجربیات آنلاین دهه اخیر است که می تواند گیمرها را سرگرم کند. بازی Rainbow Six Mobile نیز دقیقا همین مسیر را طی خواهد کرد اما این نسخه یک پورت ساده نخواهد بود. بازی همچنان اول شخص است و شامل سلاح هایی از کلاس های مختلف می شود.

گوگل پلی گوگل پلی را دانلود کنید


اگر شما یکی از بازیکنان و طرفداران قدیمی World of Warcraft هستید، احتمالاً تجربه بازی Warcraft Arclight Rumble می تواند برای شما جذاب باشد. این بازی که به صورت رایگان منتشر خواهد شد در سبک دفاع از قلعه می باشد و بازیکنان به بیش از 60 شخصیت مثبت و منفی این دنیا دسترسی خواهند داشت. البته این بازی سعی می کند با المان های متفاوت با دیگر بازی های دفاع از قلعه متفاوت باشد. این بازی شامل بسیاری از حالت های کمپین PvE، Co-op، PvP، Dungeon، Raid و چندین حالت دیگر است.

بازی اندروید Warcraft Arclight Rumble

8- بازی Warcraft Arclight Rumble

  • استودیو: بلیزارد اینترتینمنت
  • مناسب برای سنین: +10
  • ژانر: استراتژیک
  • قیمت: رایگان

دانلود بازی Warcraft Arclight Rumble

بازی اندروید سراسر جهان NBA

2- بازی سراسری NBA

  • استودیو: Niantic
  • مناسب برای سنین: +3
  • سبک: ورزشی
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید Rainbow Six Mobile

7- بازی موبایل Rainbow Six

  • استودیو: Ubisoft Montreal
  • مناسب برای سنین: +13
  • ژانر: اکشن
  • قیمت: رایگان

گوگل پلی گوگل پلی را دانلود کنید


گیم پلی بازی به این صورت است که دو بازیکن به صورت آنلاین به رقابت می پردازند و حالا هر کدام باید با کارت هایی که در اختیار دارد به نوعی بازیکن دیگر را شکست دهد. هر کدام از شخصیت های بازی توانایی و سبک مبارزه خاص خود را دارند که باید با توجه به استراتژی خود از آن استفاده کنید. در کل Warcraft Arclight Rumble یک بازی جذاب و متفاوت در سبک دفاع از قلعه است که احتمالا می تواند طرفداران این سبک از بازی ها را به خود جذب کند.

بخوانید  بازی‌های PlayStation Plus Essential در دسامبر ۲۰۲۳ معرفی شدند

امسال نیز می‌تواند سال خوبی برای طرفداران هری پاتر باشد، با بازی Hogwarts Legacy برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی و Harry Potter: Magic Awakened برای اندروید و آیفون. حال در این مقاله یک گیمر قصد داریم شما را با بهترین بازی های اندرویدی که امسال عرضه می شوند آشنا کنیم. با ارائه این بازی ها در ادامه مطلب همراه یک گیمر باشید.


مورد انتظارترین بازی های موبایل در سال 2023

بازی اندروید Harry Potter: Magic Awakens

4- بازی Harry Potter: Magic Awakened

  • استودیو: برادران وارنر شرکت های بین المللی
  • مناسب برای سنین: +10
  • ژانر: بازی نقش آفرینی
  • قیمت: رایگان

در این نسخه می توانید یکی از چندین شخصیت مختلف را برای ادامه بازی انتخاب کنید که هر کدام دارای توانایی های منحصر به فردی هستند. البته می توانید شخصیت های دیگری را برای ادامه بازی انتخاب کنید. The Division Resurgence قرار است در سال 2023 منتشر شود، اما می توانید از طریق وب سایت رسمی بازی برای نسخه بتا ثبت نام کنید.

بازی اندروید Call of Duty: Warzone Mobile

1- بازی Call of Duty: Warzone Mobile

  • استودیو: Digital Legends Entertainment
  • مناسب برای سنین: +13
  • قیمت: رایگان

گوگل پلی گوگل پلی را دانلود کنید


همانطور که در بخشی از این مقاله اشاره شد، بازار بازی های بتل رویال همیشه داغ است. در آینده ای نزدیک یکی از بهترین بازی های بتل رویال کنسولی برای گوشی های هوشمند عرضه خواهد شد. بازی Call of Duty: Warzone Mobile جدیدترین نسخه از سری Call of Duty برای اندروید است که بازیکنان را در یک نبرد رویال جذاب 120 نفره قرار می دهد. در این بازی می توانید به تنهایی یا با دوستان خود به رقابت بپردازید. در ابتدا فقط یک اسلحه دارید که البته نمی تواند کاربرد زیادی داشته باشد و باید با بازدید از خانه های مختلف سلاح های مختلفی را جمع آوری کنید.

برخی از بازی های موجود در این لیست را می توان در حال حاضر به صورت آزمایشی تجربه کرد

موقعیت جغرافیایی به این معنی است که شما باید در دنیای واقعی حرکت کنید و بازیکنان را پیدا کنید، مثلاً در کوچه ها یا خیابان های اطراف خود. پس از یافتن بازیکن، بازی وارد محیط جدیدی می شود که در آن در مقابل یک تور قرار خواهید گرفت. راه این است که شما باید زاویه را تنظیم کنید و سپس توپ را وارد تور کنید. بازی نوبتی است و شخصی که در پایان امتیاز بیشتری کسب کند برنده بازی است. علاوه بر این، بازی دارای نکات جالب دیگری مانند پیوستن به تیم های مختلف است که در نوع خود می تواند بازی را جذاب تر کند. کل بازی NBA All-World یک تجربه متفاوت است و اینکه آیا می تواند به اندازه Pokemon Go موفق باشد یا خیر، باید دید.

بازی اندروید Gunstars

6- بازی Gunstars

  • استودیو: Monomyto Game Studio
  • مناسب برای سنین: +3
  • ژانر: اکشن
  • قیمت: رایگان

گوگل پلی گوگل پلی را دانلود کنید


بازی اندروید DC Heroes & Villains

3- بازی DC Heroes & Villains

  • کارگاه: لودیا
  • مناسب برای سنین: +10
  • ژانر: بازی نقش آفرینی
  • قیمت: رایگان