موتور ساخت بازی شوتر اول‌شخص Star Wars استودیو ریسپاون مشخص شد

در حال حاضر بازی استاروارز بعدی استودیو Respawn، بازی Star Wars Jedi: Survivor است که تاریخ عرضه‌ی رسمی دریافت نکرده است. اما طبق شایعات این اثر در ماه مارس ۲۰۲۳ (۱۰ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۲) منتشر خواهد شد. بعید است پیش از عرضه این بازی شاهد اطلاعات زیادی در مورد شوتر اول‌شخص استودیو باشیم.

ملیسا یانوویچز، طراح ارشد هوش‌مصنوعی مبارزات در ریسپاون در توییتر این موضوع را تایید کرده است. او در جواب کاربری که راجع به موتور بازی‌سازی مورد استفاده تیم ریسپاون سؤال کرده بود، جواب داد: «سلام پیترسون. پروژه ما با Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد».

ریسپاون در زمینه ساخت آثار FPS یکی از شناخته‌شده‌ترین استودیوها محسوب می‌شود؛ در نتیجه انتظارات از این بازی جدید بالا است. بنابراین بعید است استودیو تا زمانی‌که بازی به‌حدکافی آماده شود، اطلاعاتی از آن درمیان بگذارد. هرچند احتمال اینکه بازی از موفق‌ترین شوترها در مجموعه بازی‌های Star Wars شود، بعید نیست و طرفدارها امید زیادی به این شوتر معرفی‌نشده دارند.



منبع

بالاخره مشخص شد که بازی Star Wars استودیو Respawn که شوتری اول‌شخص است، با کدام موتور گرافیکی توسعه خواهد یافت.

استودیو Respawn تنها مشغول کار روی دنباله Star Wars Jedi: Fallen Order با نام Star Wars Jedi: Survivor نیست. زیرا به‌طور کلی در حال حاضر می‌دانیم که ریسپاون اینترتینمنت در تولید سه بازی در حال ساخت استار وارز نقش دارد. یکی از این بازی‌ها، اثر شوتر اول‌شخص تازه‌ای است که هنوز اطلاعات چندانی از آن نداریم. بااین‌حال به‌تازگی مشخص شده است که موتور ساخت آن Unreal Engine 5 است.

بخوانید  Destiny 2 Ghostbusters Cosmetics به شما این امکان را می دهد که با یک سفینه فضایی Ecto-1 در اطراف کهکشان حرکت کنید.