من فکر می کنم باید از فصل 3 خارج شوید تولید شروع می شود

فصل 3 در ماه مه روشن شد و بازیگر سم ریچاردسون این خبر را در یک نظر به اشتراک گذاشت تنوع. برای فصل در اوایل ماه مارس بنویسید. هنوز مشخص نیست که فصل 3 چند قسمت خواهد بود و چه زمانی پخش خواهد شد.

زمانی که در ماه مارس اعلام شد که رابینسون و زک کانین، رابینسون و زک کانین، خالقان ITYSL در حال فیلمبرداری از یک خلبان HBO Max هستند، احتمال اینکه فصل 3 زودتر از زودتر از راه برسد، یا اصلاً منتشر نشود، تا حدودی نامشخص بود. مدرسه انفورماتیک. با توجه به اطلاعات محدودی در مورد این سریال احتمالی، این برنامه بر روی یک فارغ التحصیل دبیرستان است که همان کلاس کامپیوتر عمویش را در میشیگان می گذراند. رابینسون به عنوان عمویش انتخاب شد و او در کنار کانین مشغول نوشتن سریال است. اندرو گینورد (Haters Back Off) کارگردانی خلبان را بر عهده خواهد داشت. آینده این نمایش در زمان نگارش این مقاله مشخص نیست.

فصل 1 I Think You Should Leave در آوریل 2019 منتشر شد و به سرعت تبدیل به یک کالت تبلیغاتی شفاهی شد. رابینسون قبلاً به عنوان نویسنده SNL و برای نمایش کوتاه مدت کمدی سنترال دیترویترز شناخته می شد که در آن با سم ریچاردسون بازی کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

نتفلیکس شروع تولید فصل 3 سریال بزرگ کمدی سوررئال خود را به همراه تیم رابینسون اعلام کرد. سرویس استریم این خبر را با تصویری از این مجموعه در توییتر به اشتراک گذاشت که در ادامه می توانید مشاهده کنید.

بخوانید  بررسی آیفون ۱۴ پرو مکس اپل