منتظر بازسازی Resident Evil 1 باشید

یک منبع آگاه معروف ادعا کرده است که Capcom در حال کار بر روی یک بازسازی Resident Evil 1 است که در سال 2026 وارد بازار خواهد شد.

در سال های اخیر، کپکام با انتشار تعدادی بازسازی از بازی های Resident Evil موفقیت های زیادی کسب کرده است. اکنون، در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که Capcom احتمالاً در حال کار بر روی بازسازی Resident Evil 1 است. در حالی که شایعاتی مبنی بر بازسازی قریب‌الوقوع Resident Evil 5 وجود دارد، یک تاپ‌سر معروف به نام DanielRPK ادعا کرده است که Capcom در حال برنامه‌ریزی است. بازسازی اولین بازسازی سری.

همانطور که توسط DanielRPK اعلام شده است، طرفداران باید منتظر بازسازی Resident Evil 1 باشند. این افشاگر کهنه کار گفت که Capcom در نظر دارد نسخه بازسازی شده Resident Evil 1 را در سال 2026 منتشر کند. چندی پیش گزارش مشابه دیگری منتشر شد که بیان می کرد این بازسازی خواهد شد. در سال 2026 منتشر شود. 2026، مصادف با سی سالگی گروه. اگر این شایعات صحت داشته باشند، بازیکنان احتمالا باید کمی بیشتر منتظر بمانند تا بازسازی Resident Evil 5 را تجربه کنند.

اگرچه کپکام هنوز Resident Evil 9 را معرفی نکرده است، اما شایعات زیادی در مورد این بازی وجود دارد. این نسخه احتمالاً دارای بیشترین بودجه و طولانی ترین چرخه توسعه در بین تمام نسخه های سری است. Dusk Golem اخیرا مدعی شده است که بازی Resident Evil 9 در آینده ای نزدیک معرفی می شود و در اوایل سال 2025 منتشر خواهد شد.ظاهراً این بازی در شهری خیالی واقع در جزیره ای در جنوب شرقی آسیا اتفاق می افتد و بازیکنان را با لیان دور هم جمع می کند.

بخوانید  براک لزنر و وینس مک ماهون در میان جنجال ها در WWE 2K24 قابل بازی نخواهند بود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر