ممکن است به زودی شاهد معرفی بازی هیدئو کوجیما باشیم

اساس این ادعا، صفحه رسمی کوجیما در توییتر است؛ جایی که این کارگردان ژاپنی توییتی را منتشر کرد تا طرفدارها متوجه شوند که او ظاهرا به‌صورت آزمایشی تریلری را ادیت کرده است. طبیعی است که کوجیما تریلرهای بازی استودیوی خودش را ادیت کند، اما این استودیو در حال حاضر بازی در حال ساختِ معرفی‌شده‌ای ندارد. به همین دلیل است که شایعات حول معرفی بازی جدید او پررنگ شده‌اند. توییت کوجیما به شرح زیر است:

در حال حاضر، به‌صورت آزمایشی کار ادیت را تمام کردم.

استودیو Kojima Productions چند ماه قبل اعلام کرد که با مایکروسافت به توافق رسیده است تا یک بازی مبتنی بر Cloud برای ایکس باکس بسازد. برخی می‌گویند این بازی ابری یک اثر ترسناک با نام Overdose خواهد بود، اما هنوز اثر مورد بحث به‌صورت رسمی معرفی نشده است و تنها از وجود این توافق خبر داریم. علاوه‌بر این نورمن ریداس، بازیگر نقش سم در بازی Death Stranding گفته بود بخش دوم این بازی هم در حال ساخت است. ممکن است معرفی جدید، رونمایی از همین اثر باشد.



منبع توییت جدید کوجیما برای ادیت تریلر

توییت کوجیما نشان از آن دارد که او تریلری تازه را تدوین کرده است. همین قضیه باعث شد که شایعه‌ی معرفی بازی جدید او در آینده‌ی نزدیک قوت بگیرد.

مدت زیادی است که طرفداران منتظر بازی جدید هیدئو کوجیما هستند و حال که بیشتر از سه سال از عرضه‌ی Death Stranding، آخرین بازی این کارگردان و استودیو Kojima Productions می‌گذرد، کاسه صبر طرفداران در حال لبریز شدن است. اما به نظر قرار نیست مدت زمان زیادی منتظر معرفی بمانیم و احتمال دارد به‌زودی بازی جدید کوجیما معرفی شود.

بخوانید  پیشنهاد کلیف بلزینسکی برای ریبوت Gears of War به سبک God of War

توییت جدید کوجیما برای ادیت تریلر

مراسم گیمزکام قرار است طی روزهای آغازین ماه شهریور برگزار شود و کنفرانس Opening Night Live در روز ۱ شهریور (۲۳ اوت) به نمایش در می‌آید. ارتباط این کنفرانس با کوجیما از آن‌جا سرچشمه می‌گیرد که مجری آن جف کیلی است و او رابطه‌ی نزدیکی با کوجیما دارد. پس اگر قرار بر معرفی بازی در گیمزکام ۲۰۲۲ باشد، قریب به یقین در همین کنفرانس ONL نمایش داده خواهد شد. کیلی هم گفته بود شاهد سورپرایزهایی خواهیم بود و طبیعی است که بازی جدید کوجیما یک سورپرایز عظیم به شمار بیاید.