ملی صنایع مس ایران هلدینگ-دیزما

با حضور مشاور مدیر عامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس و مدیران روابط‌عمومی تهران، مجتمع مس سرچشمه، شهربابک و سونگون نشستی با موضوع هم اندیشی برای برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر در دفتر مرکزی تهران برگزار شد. در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی صنایع مس ایران، سود نهایی 28 تومان به ازای هر سهم تعیین شد. شرکت ملی صنایع مس ایران طی 9 ماه سالجاری موفق به ثبت فروش بی‌سابقه 55 هزار و 188 میلیارد تومانی شد. حدود یک هفته از راه‌اندازی معاملات آتی کاتد مس گذشته، اقدامی که به نظر کارشناسان به افزایش شفافیت و توان برنامه‌ریزی صحیح در خصوص انجام معاملات مس می انجامد. در این میان عده‌ای معتقدند این معاملات به رشد سفته بازی نیز منجر می‌شود، اما مدیرعامل شرکت ملی مس ایران معتقد است، بورس کالا بر روند این قراردادها و معاملات در آن، ارزیابی و نظارت لازم را انجام می‌دهد؛ بنابراین راه‌حل‌هایی برای جلوگیری از سفته‌بازی در این معاملات وجود دارد. شرکت ملی صنایع مس ایران با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۵۰ هزار میلیارد ریال اجرای هفت پروژه بزرگ صنعتی و معدنی مس را در دهه فجر آغاز کرد.

استخدام شرکت صنایع مس شهید باهنر

این شرکت به فضل الهی و تکیه بر دانش متخصصان متعهد مفتخر به ایجاد اشتغال برای جوانان در ایران است و گام بزرگ و ارزشمندی در جهت پیشرفت صنایع ملی خرید و فروش ظروف مسی ایران برداشته است. حداکثر ثبت سفارش آلومینیوم و مس ابلاغ شد بورس کالای ایران در نامه میزان حداکثر ثبت سفارش بیلت و شمش آلومینیوم و مس کاتد را ابلاغ کرد. رسمیو هدف خود را دسترسی آسان همه ایرانیان به داده‌های کسب و کار و تحلیل آن به منظور گسترش رقابت و شفافیت می‌داند. تلاش ما این است که در عصر فناوری اطلاعات با گردآوری و تحلیل داده یاری‌رسان شما مردم عزیز ایران باشیم. امروز برای آذربایجان بسیار مهم است؛ چراکه سرمنشأ تحولی عظیم در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی خواهد بود و امیدوارم که باعث ایجاد گردش مالی، اشتغال و رونق اقتصادی از لحاظ ملی و استانی و انتفاع مردم منطقه شود. مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات بسکتبال و دومین دوره آمادگی جسمانی بانوان «ایمیدرو و شرکت‌های تابعه» در کرمان برگزار شد.

  • صبح شنبه ۶ آذر با حضور دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید مجتمع مس سونگون به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد.
  • محمدجواد فدایی استاندار کرمان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و جهش تولید از زحمات «اردشیر سعدمحمدی»، مدیرعامل شرکت مس در اجرای پر قدرت برنامه‌های مسئولیت اجتماعی قدردانی کرد.
  • مدیر برنامه ریزی و نظارت شرکت ملی صنایع مس ایران در چهارمین همایش و نمایشگاه چشم انداز از صنایع فلزات غیر آهنی ایران و فناوری های وابسته با نگاه به تولید و بازار، آخرین وضعیت بازار جهانی فلزات اساسی را تشریح کرد.
بخوانید  خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

حسن روحانی رییس جمهور افتتاح طرح ذخیره و صادرات اسید سولفوریک توسط شرکت ملی صنایع مس ایران در بندرعباس را بسیار مهم و با اهمیت دانست. «محمد جواد خلیلی» مشاور مدیرعامل و مدیرگروه روابط عمومی شرکت مس از ارائه ۳۹ هزار و ۶۸۵ مورد خدمات درمانی رایگان طی ۱۱ دوره اردوی جهادی – پزشکی در ۹ ماه نخست سال جاری خبر داد. مسابقات فوتسال و تنیس روی میز ایمیدرو و شرکت‌های تابعه به میزبانی شرکت ملی صنایع مس ایران در تبریز پایان یافت.

شرکت ملی صنایع مس ایران در آیین نشان ایمنی در منطقه جنوب شرق کشور، موفق به کسب نشان درجه یک ایمنی در سال 1400 شد. نشست مشترک شرکت ملی صنایع مس ایران با شرکت بلاز با هدف گسترش همکاری‌های دوجانبه اقتصادی برگزار شد. با حضور آیت‌الله رئیسی در مراسم روز ملی صادرات از شرکت ملی صنایع مس ایران به عنوان صادر کننده نمونه ملی سال ۱۴۰۱ تقدیر شد. مدیرعامل شرکت مس از رشد ۱۰ درصدی تولید آند، ۷ درصدی کاتد و ۵ درصدی کنسانتره مس خبر داد.

سومین جشنواره ایده‌های ارزش آفرین معدن وصنایع معدنی «اینوماین» با هدف افزایش ظرفیت‌های دانش‌بنیان کشور در حوزه معدن و صنایع معدنی با حضور رییس هیات عامل ایمیدرو و حمایت شرکت مس صبح امروز برگزار شد. دکتر اردشیر سعدمحمدی ضمن تبریک قهرمانی تیم فوتبال کارگری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در مسابقات جام شرکت‌های جهان «فیفکو»، بر ضرورت تداوم موفقیت‌های ورزشی ورزشکاران شرکت مس در عرصه‌های ملی و بین‌المللی تاکید کرد. محمد قراخانلو مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس در جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران عنوان «ستاره ملی روابط عمومی» را از آن خود کرد.

شرکت‌های تابعه

شرکت ملی صنایع مس ایران به عنوان یکی از فعال‌ترین شرکت‌های حوزه معادن و صنایع معدنی از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا به امروز عملکرد قابل توجهی از خود بر جای گذاشته و موفق به کسب جایگاه ششم در آسیا و هفدهم در جهان شده است. مدیرعامل شرکت مس در مراسم افتتاحیه چهارمین «همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران» از کشف بزرگترین معدن مس در سریدون کرمان به همت متخصصان داخلی و ثبت رکوردهای تازه در حوزه تولید و فروش تا پایان سال خبر داد. در دومین روز از چهارمین همایش فلزات غیر آهنی ایران با حضور مدیر اکتشافات و توسعه ذخایر معدنی شرکت ملی صنایع مس ایران و اساتید دانشگاه های کلاوستهال آلمان و بریتیش کلمبیا کانادا پنل تخصصی اکتشافات مس برگزار شد. علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس ایران پس از صعود غرور آفرین تیم فوتبال مس کرمان به لیگ برتر در پیامی این پیروزی را به مردم کرمان، بازیکنان، کادر فنی و خانواده بزرگ شرکت ملی مس تبریک گفت. محسن یزدانی راد عضو هیات مدیره موسسه صندوق بازنشستگی شرکت مس با مصوبه هیات امناء به عنوان سرپرست موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران منصوب شد. مدیرعامل شرکت ملی مس در جمع نخبگان بسیج دانشجویی استان کرمان صبح روز چهارشنبه با اشاره به اینکه فرصت‌های خوبی برای توسعه صنعت مس وجود دارد تا بتوان ارزآوری بیشتری ایجاد کرد، از نخبگان خواست به این صنعت ورود کرده و اقتصاد کشور را شکوفا سازند.

بخوانید  آموزش ارز دیجیتال رایگان گام به گام ازصفر تا صد-همیار کریپتو

ملی صنایع مس ایران هلدینگ-دیزما

تفاهم نامه همکاری بین شرکت مس و اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی با حضور دکتر محمدرضا پور محمد استاندار آذربایجان شرقی و دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با هدف ساخت و نوسازی مدارس در منطقه ورزقان و خاروانا به امضا رسید. با حضور استاندار آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، و مدیر مجتمع مس سونگون، تفاهم‌نامه احداث مدارس شهرستان ورزقان مابین شرکت مس و اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در محل فرمانداری ورزقان به امضا رسید. اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از بازگشایی پاکت‌های مناقصه طرح کاتد آذربایجان (شامل چهار پروژه ذوب، پالایشگاه، اسید و اکسیژن) در اوایل اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

در 12 تير ماه 1351، شركت سهامي معادن مس سرچشمه كرمان، تشكيل و در سال 1355 به شركت ملي صنايع مس ايران كه در برگيرنده كليه فعاليتهاي معادن مس كشور است تغيير نام داد. از وظايف اين شركت، استخراج و بهره برداري از معادن مس، توليد محصولات پر عيار سنگ معدن و محصولات مسي نظير كاتد، اسلب، بيلت و مفتول هشت ميليمتري مي‫باشد. معادن مس سرچشمه و ميدوك در كرمان و معدن مس سونگون در آذريايجان شرقي از مهمترين معادن مس كشور به شمار مي‫رود. تیم هندبال مس کرمان که به‌‌ عنوان نماینده شرکت مس و کشورمان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در کشور هندوستان شرکت خواهد کرد با بدرقه علی رستمی مدیرعامل شرکت مس راهی این کشور شد.

بخوانید  کالاف دیوتی موبایل فصل 1 call of duty mobile دانلود بازی کالاف دیوتی + « دیتا » | 1gamer

تشریح چشم انداز اکتشافات مس تا سال ۱۴۰۴

با حضور وزیر صمت، استانداران، روسای مجمع نمایندگان، معاون قوه قضاییه، مقامات قضایی استان‌های کرمان، البرز و گیلان و همچنین مدیران‌عامل شرکت‌های بزرگ کشور تفاهم‌نامه همکاری توسعه سرمایه‌گذاری میان شرکت ملی صنایع مس ایران و وزارت صمت به امضا رسید. صبح امروز مراسم افتتاحیه نخستین سمپوزیوم توسعه همکاری‌های دانش‌بنیان و ارزش آفرین صنعت مس با حضور مهندس محمدهادی اردبیلی مدیرعامل اسبق شرکت ملی صنایع مس ایران در زمان جنگ تحمیلی آغاز به کار کرد. عملیات اجرایی فاز دوم جاده‌سازی معدن مس کِروِر با سرمایه گذاری بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال، در شهرستان عنبرآباد با حضور محمد مهدی فداکار استاندار کرمان، دادخدا سالاری دادستان استان کرمان و دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس، آغاز شد. شاهنشاه آریامهر به مناسبت دومین سالروز بنیاد شرکت ملی صنایع مس ایران و آغاز هفتمین سال فعالیت مجمتع مس سرچشمه پیامی فرستادند که در آیین باشکوهی در مجتمع مس سرچشمه از سوی محمدرضا امین وزیر صنایع و معادن خوانده شد. این شرکت در سال 1351 تأسیس شده و محصولات اصلی آن کنسانتره و کاتد مس با ظرفیت کنسانتره 1.15 میلیون تن است.

همزمان با سوم خرداد سال 61 و آزادسازی غرورآفرین خرمشهر اولین «مس آندی» در مجتمع مس سرچشمه توسط مهندسان ایرانی تولید شد. متنی که پیش روی شماست گزیده‌ای از گفتگویی است که به همین مناسبت با مهندس محمدهادی اردبیلی مدیرعامل وقت شرکت مس انجام شده است. به گفته مدیر عامل شرکت مس، در دو ماه نخست امسال ۶۱،۶۸۵ تن آند با رشد ۸ درصدی و ۴۹،۸۴۱ تن کاتد با رشد ۸ درصدی نسبت به برنامه تولید شده است. در پاسخ به خبر منتشره در رسانه‌ها، درخصوص سخنان آقای دکتر محمدمهدی زاهدی نماینده محترم مردم شریف کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مبنی بر خروج ۱۰ هزار میلیاردتومان توسط شرکت ملی مس از استان کرمان، مدیر امور مالی شرکت مس توضیحات زیر را ارائه کرد.