ملاقات مثبت آرون تیلور-جانسون با تهیه کنندگان جیمز باند برای نقش بعدی 007

آرون تیلور جانسون اخیرا با تهیه کنندگان سریال 007 برای ایفای نقش جیمز باند به گفت و گو نشسته و این ملاقات مثبت توصیف شده است.

مقاله مرتبط:

تصویر شخصیت جیمز باند

بلونی اضافه کرد که تیلور جانسون برای نقش جیمز باند بعدی، به عنوان یک بریتانیایی، یک بازیگر جوان، و همچنین یک بازیگر موفق اما نه چندان مشهور، مناسب است و او در آستانه تبدیل شدن به یک ستاره بزرگتر است. اگرچه ملاقات تیلور جانسون با براکلی و سایر تهیه کنندگان سریال 007 به خوبی پیش رفت، اما موانع جدی بر سر راه انتخاب بازیگر برای جیمز باند بعدی وجود دارد.

فیلم No Time To Die جدیدترین بازی نقش آفرینی است دانیل کریگ او در نقش جیمز باند بازی کرد و حالا طرفداران مامور 007 منتظر معرفی بازیگر بعدی این جاسوس محبوب هستند. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از گزینه های اصلی برای ایفای نقش مامور 007 بعدی فاش شد. متئو بلونی از Puck Media به تازگی فاش کرده است که از منابع مورد اعتماد خود شنیده است که شایعات قرار ملاقات آرون تیلور جانسون باربارا براکلیتهیه کننده سریال جیمز باند واقعی است.

آرون تیلور جانسون در آثار دیگری مانند فیلم کیک آس، فیلم پسر هیچ کجا، فیلم گودزیلا، فیلم انتقام‌جویان: عصر اولترون، فیلم وحشی‌ها، فیلم آنا کارنینا، فیلم حیوانات شب‌زی، فیلم دیوار، فیلم پادشاه یاغی، فیلم تنت، او فیلم مرد پادشاه و فیلم قطار گلوله را در کارنامه خود دارد. Kraven the Hunter که فیلم بعدی تیلور جانسون خواهد بود، برای اکران در تاریخ 6 اکتبر 2023 (14 اکتبر 1402) برنامه ریزی شده است.

بخوانید  بازسازی‌های American Psycho و The Dead Zone در حال حاضر در دست تولید هستند

تیلور جانسون اخیراً در نقش کرایون شکارچی در فیلم مرد عنکبوتی سونی بازی کرد و همچنین قرار است در فیلم The Fall Guy با رایان گاسلینگ بازی کند که می‌تواند مانعی جدی برای انتخاب تیلور جانسون به عنوان جیمز باند بعدی باشد. با این حال، انتخاب تیلور جانسون به عنوان 007 بعدی هنوز نامشخص است و بلونی می‌گوید گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد، اما این بازیگر در حال حاضر شانس بیشتری نسبت به سایر بازیگران فهرست دارد.