ملاقات تد لاسو با رقیب جدیدش در اولین تصویر رسمی از فصل سوم سریال تد لسو

تد لاسو و نیت در فصل سوم تد لاسو دوباره با هم متحد می شوند

اپل همچنین تایید کرده است که پخش فصل سوم Ted Lasso در بهار سال 2023 در Apple TV Plus آغاز خواهد شد که تا آن زمان زمان زیادی باقی نمانده است، اما اطلاعات بیشتری در مورد زمان دقیق انتشار در دسترس نیست. فصل سوم تد لاسو. دو فصل اول سریال Ted Lasso با استقبال خوبی از سوی منتقدان و بینندگان مواجه شده است و یکی از محبوب ترین برنامه های شبکه اپل و تلویزیون است. این سریال جوایز متعددی دریافت کرده است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، اولین عکس رسمی از فصل سوم سریال Ted Lasso منتشر شد. اپل به تازگی اولین تصویر رسمی از این مجموعه کمدی را منتشر کرده است که در آن تد لاسو با بازی جیسون سودیکیس با نیت با بازی نیک محمد دوباره متحد می شود. نیت در واقع دستیار تد لاسو در دو فصل اول سریال Ted Lasso بود اما نیت تصمیم گرفت در پایان فصل دوم ریچموند را ترک کند و حالا به عنوان مربی رقیب تد لاسو شده است.وستهم در فصل سوم این کمدی سلسله:

جیسون سودیکیس، برندن هانت، برت گلدشتاین، هانا وادینگهام، معبد جونو، جرمی سویفت، فیل دانستر و نیک محمد، از جمله بازیگران حاضر در سریال تد لاسو هستند و به ایفای نقش پرداخته اند. علاوه بر بازی در سریال، جیسون سودیکیس، برندن هانت، برت گلدستاین و جو کلی مسئولیت ساخت سریال تد لاسو را بر عهده دارند که برای فصل سوم تد لاسو نیز بازگشته است.

شبکه اپل اولین تصویر رسمی از فصل سوم Ted Lasso را منتشر کرد، جایی که تد لسو با Nate ملاقات می کند. زمان تقریبی پخش سریال نیز اعلام شد.

بخوانید  Fortnite Battle Pass فصل 5 فصل 1 - همه پوسته ها، احساسات و پاداش ها