معیار موفقیت نینتندو چیست؟

شیگرو میاموتو خالق ماریو در مورد معیار موفقیت نینتندو صحبت کرد.

نینتندو بدون شک موفق ترین سازنده کنسول است. این شرکت در حال حاضر پرفروش‌ترین کنسول جهان، قوی‌ترین مجموعه بازی‌های شخص اول و مسلماً متنوع‌ترین پایگاه کاربران را دارد. با توجه به موفقیت های به دست آمده، دیدن رویکرد نینتندو در عمل جالب است. به گفته Shigeru Miyamoto، غول ژاپنی فروش یک میلیون نسخه از این بازی را موفقیت بزرگی نمی داند. با این حال، آنها فقط باید هر سه تا پنج سال یک بار هک شوند.

شیگرو میاموتو در جدیدترین مصاحبه، معیارهای نینتندو برای دستیابی به موفقیت بزرگ را توضیح داد. او توضیح داد که این بازی که 30 میلیون نسخه فروخته است، این استاندارد را دارد. اما این شرکت انتظار ندارد همه بازی ها در این اندازه باشند. باید بدانید که غول ژاپنی در نسل فعلی چهار بار به این استاندارد دست یافته است. بازی های زیر هر کدام بیش از 30 میلیون نسخه فروخته اند:

  • Mario Kart 8 Deluxe (61.97 میلیون)
  • Animal Crossing: New Horizons (45.36 میلیون)
  • Super Smash Bros. Ultimate (34.22 میلیون)
  • The Legend of Zelda: Breath of the Wild (31.85 میلیون)

ماریو در Super Mario Odyssey

یکی دیگر از این موفقیت ها در حال حاضر اتفاق می افتد. The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom تا به امروز بیش از 18 میلیون نسخه فروخته است. بنابراین در آینده نزدیک باید به 30 میلیون برسد.

سخنان شیگرو میاموتو جالب به نظر می رسد. زیرا اخیراً شاهد شایعات زیادی در مورد آینده بازی های کنسولی بوده ایم. نینتندو بدون شک سنتی ترین غول صنعت است. چون به اصول انحصار پایبند بود.

بخوانید  Dragon Ball Creator's Sand Land Gets Anime Series On Hulu

نینتندو در حال حاضر از تجارت خود راضی است. به نظر می رسد تا زمانی که بازی های این شرکت بیش از 30 میلیون نسخه بفروشند، جای نگرانی برای نینتندو وجود نخواهد داشت. نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر