معرفی Ocht the Hunter و Kesti the Pharmacist در تریلر بازی Octopath Traveler 2


Square Enix تریلر جدیدی از Octopath Traveler 2 برای معرفی شخصیت های Octopath the Hunter و Kesti the Pharmacist منتشر کرده است.

در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که Square Enix و Acquire تریلر جدیدی از Octopath Traveler 2 را با طرفداران به اشتراک گذاشته اند. این تریلر شخصیت‌های Ocht the Hunter و Kesti the Pharmacist، دو قهرمان آخر بازی را معرفی می‌کند و بینشی از استعدادها و ویژگی‌های اخلاقی مختلف آنها را نشان می‌دهد.

برخلاف H’aanit از نسخه اول Octopath Traveler، Ocht دختری قدرتمند و تندخو است. اگرچه این شخصیت گهگاه با انسان ها درگیر می شود، اما قبل از اطلاع از فاجعه شب ماه سرخ، زندگی بی دغدغه ای را سپری می کرد. اوچت تصمیم می گیرد 3 موجود افسانه ای را برای جلوگیری از این فاجعه بازگرداند.

ناگهان، شکارچی می تواند مردم شهر را تشویق کند تا با هیولاها مبارزه کنند. البته این شخصیت می تواند از غذا برای دوستی با مردم شهر استفاده کند و آنها را به همراه تبدیل کند. Ocht هیولاها را دستگیر و برای نبرد احضار می کند، اما توانایی تبدیل آنها را به آیتم نیز دارد. قدرت پنهان این شخصیت به نام Animal Instincts اجازه می دهد تا قدرت درونی را آزاد کند که مهارت های منحصر به فردی را به ارمغان می آورد.

کستی یک داروساز است که در دریا غوطه ور شده بود. اگرچه او به وضوح ماجراهای زیادی را پشت سر گذاشته است. کسی می تواند از مردم شهر اطلاعات جمع آوری کند و می تواند از مواد مخدر برای خواباندن آنها استفاده کند.

بخوانید  شش مزیت طلایی چت GPT برای تلفن اینترنتی VIP در سازمان ها 2023

داروساز علاوه بر موارد شفابخش می تواند از مواد خطرناک در نبردها استفاده کند. قدرت پنهان این شخصیت به نام Every Drop Counts به بازیکن این امکان را می دهد که بدون نیاز به مواد خام، آیتم هایی را بسازد.

Octopath Traveler 2 در تاریخ 24 فوریه (5 مارس) برای کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را تماشا کنید.

دانلود از آپارات