معرفی ۶ سریال انیمیشن کوتاه اما جذاب برای تعطیلات سال نو

درست است که چیدمان کلی این انیمه کمی عجیب است، اما روشی که سازندگان برای معرفی هر یک از شخصیت ها پیش رفتند، ساختاری باورپذیر و جذاب به این انیمه داده است. در واقع تماشای شخصیت ها به صورت انفرادی یا گروهی لذت بخش است و مخاطب در طول سیزده قسمت این انیمه فرصت کافی را دارد تا با شخصیت ها کنار بیاید و لحظات هیجان انگیز و نشاط آوری را با آنها تجربه کند.


اما، ری، نورمن و بچه های یتیم خانه در انیمیشن The Promised Neverland

3- انیمه هیچ جا قول نداد

در یوتیوب تماشا کنید

انیمه کاتاناگاتاری

  • جنسیت: اکشن، ماجراجویی
  • تعداد قسمت ها: 12 قسمت
  • میانگین امتیازات کاتاناگاتاری در IMDB: 7/8

انیمه Odd Taxi

  • جنسیت: کمدی، جنایی
  • تعداد قسمت ها: 13 قسمت
  • میانگین امتیازات تاکسی عجیب و غریب به IMDB: 8/5

برای اکثر ما حقیقتی وجود دارد که بعد از تجربه مرگ و ترک این دنیا، بسته به اعمالمان، می توانیم به بهشت ​​یا جهنم برویم. اما در دنیای انیمه Death Parade اوضاع کمی متفاوت است. در اینجا درهای آسانسور باز می شود و مهمانان وارد مکانی به نام Queen Decim می شوند و در آنجا مردی مرموز با موهای سفید و پوست رنگ پریده از آنها استقبال می کند.

اما هیچ چیز آنطور که به نظر می رسد نیست، در واقع هیچ خبر افسانه ای وجود ندارد. در پس این ظاهر خوشایند اما فریبنده، هدفی شوم و پنهان نهفته است. حالا بچه ها باید قبل از اینکه خیلی دیر شود راهی برای فرار از این تله خطرناک پیدا کنند. اما آیا آنها ظرفیت مواجهه با حوادث آینده را دارند؟


رژه مرگ انیمه

  • جنسیت: درام، رازآلود
  • تعداد قسمت ها: 12 قسمت
  • میانگین امتیازات رژه مرگ IMDB: 7/9

خوشبختانه این مختصر بودن به این معنی نیست که این آثار در مقایسه با انیمه های معروف و موفقی مانند One Piece یا Naruto کمتر برای عرضه دارند. در واقع انیمه های کوتاه زیادی وجود دارند که می توانند تجربه لذت بخشی برای شما باشند.

شیچیکا ایستاده روی تخته سنگی مزین به شمشیرهای جادویی از انیمیشن Sword Hunt

4- انیمه Katanagatari یا Sword Hunt

انیمه عجیب و غریب تاکسی یکی از انیمه هایی است که می تواند جزو گزینه های مناسب برای سرگرمی در ایام عید باشد. شخصیت اصلی این انیمه یک خوکچه هندی میانسال به نام اودوکاوا است که راننده تاکسی است و هر روز مسافران را به گوشه و کنار شهر می برد. البته فکر نکنید که راننده تاکسی بودن یعنی زندگی سرد و یکنواخت، چون اصلا اینطور نیست. در طول روز، اودوکاوا به انواع ماجراجویی ها می رود، البته برخی از آنها خشن هستند.

بخوانید  ناتالی پورتمن مستند اسرار فیل ها ساخته جیمز کامرون را روایت خواهد کرد

اگر دوست دارید از دنیای انیمه های جذاب دیدن کنید اما زمان کافی برای تماشای انیمه های طولانی ندارید، در ادامه این مقاله با یک گیمر همراه باشید زیرا قصد داریم چند انیمه کوتاه اما جذاب را که برای تماشای مناسب هستند به شما معرفی کنیم. در زمان زشت

داستان این انیمه در مورد یک نویسنده مانگا 29 ساله به نام Satoru Fujinoma است که می ترسد خود را نشان دهد. با این حال، او توانایی خارق‌العاده‌ای دارد، ساتورو می‌تواند در زمان سفر کند و از وقوع یک حادثه جلوگیری کند. اما روزی ساتورو درگیر اتفاق ناخوشایندی می شود که می تواند زندگی او را به ورطه نابودی بکشاند، بنابراین سعی می کند راهی برای جلوگیری از وقوع آن بیابد و با سفر به گذشته این مشکل را حل کند. اما اکنون که او دوباره یک پسر مدرسه ای شده است، آیا می تواند گذشته خود را تغییر دهد و به جای تغییر یک رویداد خاص، زندگی آینده بدش را تغییر دهد؟


ساتورو فوجینوما در بزرگسالی و در کودکی با کایو

5- انیمه حذف شده (فراموش شده)

داستان انیمه حذف شده نگاهی ویژه به یکی از آرزوهای بزرگ زندگی ما دارد، این که آرزو می کنیم به گذشته برگردیم و کاری را انجام دهیم یا نه، کاری که می تواند به نوعی آینده زندگی ما را تغییر دهد.

مقاله مرتبط

  • انیمه پاک شد گم شده بین گذشته و آینده

در آینده با این ویدیو و مقاله همراه باشید تا کارتون های جذاب اما کوتاهی را به شما معرفی کنیم که می توانند گزینه خوبی برای تماشای عید باشند.

البته این لیست می تواند بسیار طولانی تر باشد و در این مقاله تنها به بخشی از انیمه های کوتاه اما محبوب و جذاب پرداخته ایم. اما اگر انیمه جالب دیگری می شناسید که ممکن است در لیست انیمه های مناسب عید جایی داشته باشد، خوشحال می شویم آن را با ما و دیگر دوستانتان در یک گیمر به اشتراک بگذارید. در ضمن، انیمه مورد علاقه شما چیه؟ آیا به طور عمده انیمه کوتاه سریالی را دوست دارید یا دوست دارید انیمه های طولانی با چند ده فصل را دنبال کنید؟ ما همیشه مشتاق شنیدن نظرات شما هستیم، خوانندگان عزیز، از شما متشکرم

بخوانید  نقد سریال نفرین (The Curse) | اما استون در سریال کارگردان Uncut Gems

این انیمه این روزها محبوبیت فوق العاده ای پیدا کرده است، کافی است به استقبال بینندگان از آخرین قسمت از آخرین فصل سریال Attack on Titan نگاه کنید و این محبوبیت رو به رشد را بهتر درک کنید. اما اگر به تازگی به گروه دوستان انیمه پیوسته اید یا حوصله و زمان کافی برای تماشای انیمه های طولانی که صدها قسمت دارند را ندارید، شاید بهتر باشد به سراغ انیمه های کوتاه تری بروید که داستان خود را در قسمت های کمتری کامل می کنند.

جدا از همه سختی هایی که بر سر راه او قرار می گیرد، حقیقت دیگری هم وجود دارد که بسیار مهم است. که این شمشیرها در واقع سیزده هستند نه دوازده. اما داستان شمشیر سیزدهم چیست و متعلق به چه کسانی است؟ این چیزی است که بیننده را ترغیب می کند تا این انیمیشن جذاب را تا پایان تماشا کند.


داستان این انیمه جذاب، داستان چهار دختر دبیرستانی را روایت می کند که هدفی به ظاهر غیرممکن را دنبال می کنند، اگرچه کلمه غیرممکن در مقابل عزم و تلاش آنها معنای خود را از دست می دهد. در این مورد خاص، این چهار دوست به دنبال راهی برای رسیدن به قطب جنوب هستند. شیراسه دختری است که دوستان کمی دارد و بیشتر همکلاسی هایش او را قطبی می نامند، چرا؟ از آنجا که قطب جنوب تنها چیزی است که در ذهن او وجود دارد، بنابراین او دوست دارد همیشه در مورد آن صحبت کند. این اشتیاق دوستان شیراسه را تشویق می کند تا با او در این مسیر سفر کنند.

بخوانید  بازی موبایل Mortal Kombat: Onslaught معرفی شد

Shirase، Mari Tamaki، Hinata و Yuzuki در انیمه Somewhere Beyond the World

2- انیمه در جایی فراتر از دنیا

انیمه A Place Beyond the Universe

انیمه ناکجا آباد موعود شروعی آرام و دلنشین دارد. همه چیز با گروهی از کودکان در سنین مختلف شروع می شود که در یک یتیم خانه دورافتاده زندگی می کنند که توسط مدیری مهربان و دلسوز اداره می شود. همه چیز در ابتدا بسیار عادی است، بچه ها بخشی از وقت خود را به تدریس و یادگیری می گذرانند و بخشی دیگر را به گشت و گذار و بازی در طبیعت سرسبز و زیبای اطراف مدرسه می گذرانند.

انیمیشن Katanagatari درباره یک زن جنگجوی قدرتمند به نام شیچیکا است که به همراه خواهرش Nanami به عنوان آخرین اعضای خانواده یاسوری در جزیره ای دورافتاده زندگی می کند. روزی زنی به نام توگامه که مشاور اصلی شوگان است از شیچیکا می خواهد که دوازده شمشیر منحصر به فرد پیدا کند و برای او بیاورد. اما مشکل اینجاست که صاحبان این شمشیرهای افسانه ای به این راحتی آنها را رها نمی کنند، یعنی شیچیکا برای بدست آوردن هر کدام باید به خشونت متوسل شود.

در مجموع، زندگی اودوکاوا و داستان مسافرانی که سوار تاکسی او می‌شوند به قدری جذاب است که حتی پس از اتمام انیمه ممکن است بخواهید آن را از ابتدا تماشا کنید.

اما گول این فضا و این دیدار را نخورید، پشت این حضور ناگهانی در این محیط عجیب، گاهی اتفاقات دلخراشی رخ می دهد. در ابتدا، شخصیت‌ها فکر می‌کنند که درگیر بازی مرگ یا زندگی هستند، اما با گذشت زمان و با از بین رفتن فراموشی موقتی که تجربه کردند، با حقیقتی روبرو می‌شوند که شاید هنوز آماده پذیرش آن نبودند. اما ملکه دکیم کجاست و چه داستانی پشت سر او و اربابانش است؟ این سوالی است که ارزش وقت گذاشتن برای تماشای این انیمه 12 قسمتی را دارد.


راننده تاکسی Odokawa هنگام جابجایی مسافران در شهر از انیمه Strange Taxi

1- انیمه عجیب تاکسی

انیمه پاک شد

  • جنسیت: درام، فانتزی
  • تعداد قسمت ها: 12 قسمت
  • میانگین امتیازات پاک شده در IMDB: 8/5

داکیم مهمانان ملکه داکیم را در انیمیشن رژه مرگ می فرستد

6- انیمه رژه مرگ

انیمه Promised Neverland