معرفی کلاس Pysker در تریلر جدید Warhammer 40,000: Darktide

استودیو Fatshark کلاس Pysker را در جدیدترین تریلر Warhammer 40,000: Darktide معرفی کرد.

پس از ارائه کلاس های Preacher، Veteran و Ogryn از Warhammer 40,000: Darktide توسط استودیوی Fatshark، اکنون نوبت به کلاس Psyker رسیده است که ویژگی های خود را در یک تریلر نشان دهد. با توجه به توضیحات ارائه شده، سایکرها تا حدودی شبیه جادوگران هستند. به جز اینکه آنها بر توانایی های کنترل روانی و کانال Immaterium متکی هستند. به این ترتیب، مبارزان کلاس روانی نیاز به کنترل فوق العاده ای دارند تا درگیر عوارض روانی نشوند.

دانلود از آپارات

استفاده از توانایی های کلاس psyker می تواند خطراتی ایجاد کند و اگر بازیکنان این خطر را کنترل نکنند می تواند منجر به انفجار و مرگ شود. دشمنانی که توسط سایکرها کشته می شوند، Warp Charge را تولید می کنند که نقطه ضعف سایکرها است که می تواند به سرعت احتمال انفجار را افزایش دهد. با این حال، سایکرها می توانند از Warp Charge برای ضربه زدن به دشمنان و دفاع از خود استفاده کنند.

Warhammer 40,000: Darktide در 30 نوامبر سال جاری اکران خواهد شد. بازی Xbox Series X نسخه Xbox Series S نیز در تاریخ متفاوتی منتشر خواهد شد. علاوه بر این، نسخه بتای پیش از انتشار در 17 نوامبر سال جاری برای کسانی که بازی را پیش خرید کرده اند آغاز می شود. Warhammer 40,000: Darktide از روز عرضه در دسترس کاربران Game Pass قرار خواهد گرفت.

اعضای این کلاس می توانند از قدرت Brain Burst برای شکستن سر دشمنان خود استفاده کنند. سایکرها می توانند با استفاده از شمشیرها و تپانچه های خود به خوبی با دشمنان نخبه مبارزه کنند. با این حال، سایکرها در مبارزات نزدیک مقاومت کمی دارند و باید از محاصره شدن توسط تعداد زیادی دشمن اجتناب کنند.

بخوانید  Amazon-Exclusive Forza Hot Wheels Collector's Set Is Steeply Discounted

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.