معرفی سری تحسین شده Persona در تریلر گیم پلی جدید

نه Atlus و نه Sega هنوز از بازی جدید Persona رونمایی نکرده اند. آخرین بازی منتشر شده از سری Persona، Persona 5 Strikers است که در سال 2021 منتشر شد و دنباله مستقیم Persona 5 و Persona 5 Royale است.

تریلر جدید سری Persona سه بازی جدید منتشر شده در این سری را به نمایش می گذارد.

Atlus یک تریلر جدید Persona منتشر کرده است که برخی از سه بازی جدید که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته اند را در این سری نقش آفرینی به نمایش می گذارد. این تریلر شامل سه بازی Persona 3 Portable، Persona می باشد 4 طلایی و Persona 5 Royal که همگی به تازگی برای پلتفرم های مدرن منتشر شده اند.

از یوتیوب تماشا کنید

در نهایت، این تخفیف برای گیمرهای رایانه شخصی به عنوان بخشی از تخفیف بهاره استیم این است که Persona 3 Portable و Persona 4 Golden هر کدام با 20 درصد تخفیف و Persona 5 Royal با 35 درصد تخفیف در دسترس هستند. اگر بسته ای از نسخه سوم و چهارم Persona را خریداری کنید، در مقایسه با خرید جداگانه، 5 درصد تخفیف اضافی دریافت خواهید کرد.

به همراه این تریلر، ناشر بازی تایید کرده است که هر سه بازی در پلتفرم های مختلف تخفیف گرفته اند. در کنسول های پلی استیشن، قیمت نسخه های سوم و چهارم Persona 20% و Persona 5 Royal 30% تخفیف دارند. بازیکنان ایکس باکس می توانند بسته ای از Persona 3 و 4 را با 25 درصد تخفیف و Persona 5 Royale را با 30 درصد تخفیف خریداری کنند.

بخوانید  پاندای کونگ فو کار در باکس آفیس جهانی رکورد زد