معرفی سریال Consultant Christopher Waltz در نقشی متفاوت

سریال توسعه دهندگان

نیک آفرمن در کنار درختی در مینی سریال Devs

سریال Consultant سری جدید از سرویس آمازون سریالی به ظاهر کمدی است که نه تنها در هیچ سکانسی شما را خنده نمی گیرد، بلکه باعث ایجاد استرس و اضطراب زیادی در بین مخاطبان می شود.

کریستوفر والتز در نقش ریگز پتوف در فیلم مشاور

سال انتشار: 2014 تا 2019

سال انتشار: 2022

حتی قبل از اینکه خون از دیوارها پاک شود، غریبه ای ظاهر می شود، مرموز و ترسناک در کت و شلوار و کراوات خود. ریگز پتوف که دقیقاً مشخص نیست، قراردادی را باز می کند که نشان می دهد در غیاب مدیرعامل شرکت همه چیز را کنترل می کند. الین و کریگ که اصلا غرق این پرونده نیستند، تصمیم می گیرند تا تحقیقات مخفیانه خود را آغاز کنند تا بفهمند این رئیس جدید و عجیب کیست. تحقیقی که آنها را به عدم وجود عمومی هدایت می کند. البته در این بین متوجه می شوند که ریگز پتوف مدتی پیش معامله مشابهی با یک سازنده پروتز انجام داده و به زودی او نیز خواهد مرد.

خلاصه داستان: لیلی چان یک مهندس نرم افزار در آمایا است. یک شرکت محاسبات کوانتومی که توسط فردی به نام فارست کنترل می شود. طولی نمی کشد که لیلی در مرگ مرموز نامزدش دخیل می شود. کسی که در اولین روز کار جدیدش در Devs می میرد.

بازیگران: سونویا میزونو، نیک آفرمن و جینز

بازیگران: توماس میدلدیچ، تی جی میلر و جاش برنر

سری سیلیکون ولی

سری توسعه دهندگان

با گذشت زمان، داستان پیچیده‌تر می‌شود و سرنخ‌های مختلفی به آن اضافه می‌شود که ماهیت طبیعی این فرد شرور و بدرفتار را توصیف می‌کند. پتاف که کم کم متوجه بی اعتمادی و فعالیت های مخفیانه این دو کارمند و به خصوص نفرت آنها نسبت به خود می شود، تصمیم می گیرد آنها را بیش از پیش در شبکه خطرناک خود درگیر کند. او از نقاط ضعف آنها استفاده می کند و نشان می دهد که می تواند خواسته های قلبی آنها را برآورده کند. او همه آنها را طوری انجام می دهد که انگار واقعاً می خواهد این تجارت را نجات دهد و از شکست آن جلوگیری کند.

بازیگران: آدام اسکات، زک چری و بریت لاور

سریال جدایی

کریستوفر والتز، نات ولف، بریتنی اوگریدی، امی کاررو، هنری رودز، برایان یون، مایکل چارلز واکارو و … از بازیگران با استعداد این سریال هستند. این سریال که به طرز جالبی خود را در ژانر کمدی (بهتر است بگوییم کمدی سیاه) جای می دهد، با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان مواجه شد و نکات مثبت زیادی برای آن ثبت کردند. مهمتر از همه، آنها جذابیت خشمگین کریستوفر والتز را ستودند و احساس کردند که فقدان عمق مشاور آن را با اجراهای روان و پیچش جبران می کند.

کریستوفر والتز و نات ولف در فیلم مشاور

نات وولف با بریتنی اوگریدی در فیلم مشاور

آنها این سریال را ترکیبی خوب و درست از یک داستان معمایی آرام با سکانس های گاه به گاه کمدی و طنز نامیدند. البته برخی از سرعت و کلیت داستان انتقاد کردند که مدام سوالات بی پاسخی را در ذهن مخاطب ایجاد می کند و فرض را بر این می گذارد که شیفته آن می مانیم. چیزی که بعد از چند قسمت خسته کننده می شود. بررسی وب سایت. V Club سریال The Counselor را با Severance مقایسه کرد، اما اشاره کرد که مانند سری دوم فاقد یک خط داستانی منسجم و چالش برانگیز است. با این حال، او طراحی و عملکرد چشمگیر والتز را تحسین کرد.

سال انتشار: 2020

سریال سیلیکون ولی

اعضای انجمن Lumen که با کامپیوترهای سری Severance کار می کنند

سریال جدایی

خلاصه داستان: در سیلیکون ولی مدرن که دنیای تکنولوژی است همه به دنبال موفقیت و درآمد بالا هستند. در این وادی، افرادی که لایق بیشترین موفقیت هستند کمترین توانایی را دارند که از عهده آن موفقیت بزرگ برآیند. دره سیلیکون یک سریال کمدی است که تا حدی از تجربیات خود مایک جاج الهام گرفته شده است. مهندس در سیلیکون ولی جایی که در اواخر دهه 1980 کار می کرد.


خلاصه داستان: صنایع لومن از فرآیند پزشکی جداسازی و جداسازی استفاده می کند. این رویکرد پزشکی، خاطرات غیرحرفه ای برخی از کارکنان این شرکت را از خاطرات حرفه ای آنها جدا می کند. در این بین فردی به نام مارک وجود دارد که تیمی از کارکنان این شرکت را مدیریت می کند. همه چیز خیلی خوب پیش می رود، تا زمانی که یک همکار مرموز در دنیای بیرون پیدا می شود. اتفاقی که کم کم راه را برای کشف حقیقت شغل و محیط کارشان باز می کند.


سریال مشاور یک اثر ترسناک است؟ کمدی است؟ آیا مجموعه ای کنایه آمیز محسوب می شود؟ فرقی نمی کند این سریال متعلق به چه ژانر و دسته ای باشد. به هر حال این سریال که در یک محیط کاری می گذرد و داستانی تاریک دارد توسط یک شخصیت اصلی لباس پوشیده واقعا خسته کننده جان می گیرد. جدیدترین و جدیدترین اثری که سرویس استریم ویدیو پرایم به مخاطبان خود ارائه کرده است، کاملاً جذاب و خوش ساخت است. کاری تاریک و ترسناک که در محیط کار اتفاق می افتد و می خواهد نظام سرمایه داری را مسخره کند. سریال Consultant بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده است که توسط بنتلی لیتل نوشته و منتشر شده است.

در خلاصه داستان سریال منتشر شده این مشاور آمده است: «ریگز پتوف یک مشاور مرموز است که پس از قتل مدیر عامل Compware (یک شرکت بازی های موبایل) به کمک او می آید و ظاهراً شروع به اداره شرکت می کند. تا بتوان آن را از مشکلات خارجی نجات داد. این سریال داستان رابطه 2 کارمند و مدیر شرکت را روایت می کند. او می‌خواهد نشان دهد که چقدر حاضرند بروند و برای زنده ماندن تلاش کنند.” اولین چیزی که در این سریال می‌بینیم گروهی از بچه‌های دبستانی است که برای بازدید از این تجارت دوست داشتنی آمده‌اند. یکی از آنها اسلحه روی او دارد و مدیر کسب و کار را می کشد

سریال Consultant در طول داستان خود سوالات زیادی را ایجاد می کند، اما انتظار می رود تا پایان داستان به همه آنها پاسخ داده شود. با اینکه کنایه ها و کنایه ها در این سریال بسیار سطحی و کوچک است، اما گاهی اوقات فوق العاده هوشمندانه می شود. ریگز که هیچ شناختی از شرکت یا محصولات آن ندارد، با شرکت مانند یک جنگل رفتار می کند و دائماً کارمندان را مانند بازیکنان بازی های خود شرکت در برابر یکدیگر قرار می دهد. در صنعتی که به غیر معمول و غیر معمول بودن خود می بالد، او واقعاً یک آنارشیست اجتناب ناپذیر است. برخی از پایان این سریال ناراضی بودند و احساس می کردند که برخی سوالات بی پاسخ مانده است. باید منتظر ماند و دید که آیا در فصل دوم به این سوالات پاسخ داده می شود یا خیر. هرچند فعلا خبری از فصل دوم نیست.


سریال های مشابه سریال مشاور

بخوانید  Story Of Seasons: A Wonderful Life Review - Putting The Past In "Pastoral"