معرفی سریال دختر درون آینه | بیداری یک شیطان قدیمی!

دختر درون آینه (The Girl in the Mirror)، سریال اسپانیایی ۲۰۲۲ سرویس استریم نتفلیکس با سبک ماوراءطبیعی و ترسناک است که یک هیولای قدیمی را احضار می‌کند.

خلاصه داستان: سریال ژاکت زردها داستان حماسی تیمی از دختران دبیرستانی و فوتبالیست فوق حرفه‌ای را نشان می‌دهد که هنگام پرواز به شهری دیگر برای حضور در مسابقات، سقوط می‌کنند و برخی از آن‌ها متاسفانه یا خوشبختانه جان سالم به در می‌برند؛ آن هم در اعماق یک جنگل دور افتاده در مناطق شمالی.



منبع

خلاصه داستان این سریال، اینطور عنوان می‌کند که «بعد از یک تصادف با اتوبوس، آلما (یکی از معدود بازمانده‌های این حادثه‌ی وحشتناک)، از خواب بیدار می‌شود و خود را در بیمارستان می‌بیند؛ تصادفی که باعث می‌شود اکثر مسافران آن اتوبوس کشته شوند. او بلافاصله متوجه می‌شود که دچار آلزایمر و فراموشی شدیدی شده است و هیچ خاطره‌ای از گذشته یا حادثه ندارد. والدین او حکم دو غریبه را برایش دارند و دیگر خانه‌شان با اسرار و رموز مختلف پر شده است. او که حسابی ناراحت است و زندگی‌اش کاملا وارونه شده است، تلاش می‌کند تا حقیقت پشت پرده‌ی این حادثه را کشف و افشا کند.

شخصیت آلما در سریال The Girl in the Mirror روی صخره‌ها راه می‌رود

هرکدام از کسانی که از این واقعه زنده بیرون آمدند، به یک شکلی خودِ قبلی‌شان را از دست دادند؛ حالا می‌خواهد قطعی پا، کور شدن چشم، از دست دادن حافظه، به خطر افتادن هویت یا اتفاقات بسیار بدتر از آن باشد. درهرصورت، با اینکه یک سری‌ها از این حادثه جان سالم به در بردند، اما انگار والدین باید برای تمام بچه‌های آن اتوبوس عزاداری کنند زیرا تقریبا هیچکدام از افرادی که بازگشتند، دیگر آن فرزندانی نیستند که به اردو رفته بودند. تک تک آن‌ها هم باید با چیزهایی که از دست دادند کنار بیایند و زندگی جدیدی را از سر بگیرند، هم باید آسیب‌های روانی آن تصادف را بهبود ببخشند و هم منتظر اتفاقات وحشتناک و شومی که حالا حالاها با آن‌ها کار دارد، باشند.

بخوانید  زمان عرضه نسل جدید پردازنده های AMD; عملکرد بازی تا 35٪ سریعتر

سریال های مشابه سریال دختر درون آینه

اما چند دقیقه بیشتر نمی‌گذرد که اتفاقات عجیب و غریب، پای خود را به ماجرا باز می‌کنند. اول از همه، درگیری‌های لفظی‌ای که بین شخصیت‌ها صورت می‌گیرد، بعد شرایط وحشتناکی که در راه برگشت برایشان پیش می‌آید و بعد هم اتفاقات غیرقابل توضیح دیگر. همه چیز از یک مه بسیار غلیط و سنگین آغاز می‌شود که راننده‌ی بخت‌برگشته‌ی اتوبوس، به هیچ عنوان نمی‌تواند جلوی خود را ببیند. در منطقی‌ترین حالت، تصمیم می‌گیرد که از ماشین پیاده شود و علامت‌هایی را برای هشدار به دیگر راننده‌ها قرار دهد اما در فاصله‌ی بسیار دوری، یک نور قرمز رنگ خیلی بزرگ می‌بیند که درست همانند چراغ فانوس دریایی، روشن و خاموش می‌شود.

شخصیت‌های سریال yellowjackets دور آتش می‌خندند

سریال Yellowjackets

بازیگران اصلی فصل اول سریال Lost

سریال Lost

سریال لاست

  • بازیگران: نوین اندروز، امیلی دی راوین و متیو فاکس
  • سال پخش: ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰
  • ژانر: درام، ماجراجویی و فانتزی

یکی از شخصیت های اصلی سریال The leftovers در فصل آخر به همراه یک دوربین

سریال The Leftovers

اگر ژانری به نام «می‌فهمیم اما متوجه نمی‌شویم» را به ژانر فیلم و سریال‌ها اضافه کنند، احتمالا آثار خیلی زیادی در آن قرار می‌گیرند که قطعا سریال The Girl in the Mirror (دختر درون آینه) جزو آن‌ها است. در سال ۲۰۱۸ بود که سرویس استریم دستور ساخت این سریال را صادر کرد؛ مجموعه‌ای که توسط سرجیو جی. سانچز خلق شد و نگارش فیلمنامه آن هم برعهده خودش، تریسا دی رزندو و پاول پن بود. خود سانچز درکنار خلق مجموعه و نگارش فیلمنامه، به همراه کیکه مایلو کارگردانی قسمت‌های مختلف را هم برعهده داشت. از همان زمان‌ها هم انتخاب بازیگران این پروژه آغاز شد.

آلما کم کم به تمام افراد اطرافش مشکوک می‌شود و حس می‌کند که همه به او دروغ می‌گویند؛ برای اینکه او را به فرد دیگری تبدیل کنند. او حالا در دنیایی گیر افتاده که انگار دیگر برای خودش نیست. بنابراین باید تمام تلاش خود را برای افشا کردن حقیقت بکند؛ پیش از آنکه هویت واقعی‌اش برای همیشه ناپدید شود.» همین خلاصه داستان کوتاه هم نشان می‌دهد که ما با چه سریال هیجان‌انگیز و جذابی طرف هستیم. سکانس‌های ابتدایی سریال، این حس را به ما القا می‌کند که با یک مجموعه‌ی معمولی با داستان‌های درام یک سری بچه‌های دبیرستانی هستیم که فقط می‌خواهند وقت ما را تلف کنند.

او با وحشت به اتوبوس بازمی‌گردد و تصمیم می‌گیرد که آرام آرام به مسیر خود ادامه دهد. اما در همین حین، صداهای وحشتناکی به گوش همه‌شان می‌رسد و همه را مضطرب می‌کند؛ انگار که این صداها دارند درباره اتفاق شومی به آن‌ها هشدار می‌دهند. اما راننده همچنان به مسیر خود ادامه می‌دهد تا بلکه هرچه زودتر از آن مه بیرون بروند. اما گوش نکردن به صداها همانا و چپ کردن آن‌ها همانا. در طی این چپ کردن، زندگی خیلی از این شخصیت‌ها وارونه می‌شود. برخی از آن‌ها بلافاصله جان خود را از دست می‌دهند، بعضی‌ها وارد زندگی نباتی می‌شوند و برخی‌ها زنده می‌مانند تا با تبعات بعدی این تصادف دست‌وپنجه نرم کنند.

شخصیت آلما به همراه یک دختر دیگر در سریال The Girl in the Mirror

خلاصه داستان: بعد از اینکه مسافران پرواز اقیانوسی ۸۱۵ در یک جزیره اسرارآمیز سقوط کردند، به‌دنبال این بودند که برای سؤال‌های خود پاسخی پیدا کنند؛ درحالی‌که زندگی گذشته، حال و آینده آن‌ها به‌طرز وحشتناکی زیر و رو شده بود. آن‌ها هر چیزی را که کشف می‌کنند، به اسرار بیشتری پی می‌برند. حالا بالاخره مردم این مستعمره که با عجله زیادی ساخته شده، بالاخره به‌دنبال راهی هستند تا از این جزیره خارج شوند یا همین‌جا را تبدیل به خانه خود می‌کنند؟


سریال ژاکت زردها

  • بازیگران: ملانی لینسکی، الا پرنل و وارن کول
  • سال پخش: ۲۰۲۱ تاکنون
  • ژانر: درام، ترسناک و اسرارآمیز

سریال بازماندگان

  • بازیگران: جاستین ترو، ایمی برنمن و کریستوفر اکسلستون
  • سال پخش: ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹
  • ژانر: درام، فانتزی و اسرارآمیز

شخصیت تام در سریال The Girl in the Mirror یک نور قرمز در مه می‌بیند

میریا اوریول در نقش آلما، الکس ویلازان در نقش تام، پول مونن در نقش برونو، کلودیا روزت در نقش دیوا و غیره از جمله بازیگرانی هستند که ایفای نقش شخصیت‌های اصلی را برعهده دارند. تماشا کردن سریال دختر درون آینه آنقدر به شما هیجان و استرس وارد می‌کند که در پایان هر قسمت، متوجه می‌شوید لبه‌ی صندلی خود نشسته‌اید و تمام مدت، دست خود را ناخودآگاه مقابل دهانتان گرفته‌اید. بنابراین اگر به‌دنبال یک مجموعه درامِ معمولی با صحنه‌های آرامش‌بخش می‌گردید، از یک متری این سریال هم عبور نکنید؛ زیرا The Girl in the Mirror یک سریال اسپانیایی با سبک ماوراءطبیعی و دلهره‌آور است.

خلاصه داستان: سه سال بعد از ناپدید شدن ۲ درصد از جمعیت جهان، گروهی از مردم در یک جامعه کوچک در نیویورک سعی می‌کنند که به زندگی خود ادامه دهند؛ این در حالی است که آن‌ها باید با فاجعه ماهیت غیرقابل توضیح این رویداد کنار بیایند.