معرفی رسمی بازی Assassin’s Creed Mirage


یوبیسافت با انتشار یک تریلر، رسما از بازی Assassin’s Creed Mirage رونمایی کرد که آن را بازگشتی به ریشه‌های مجموعه می‌داند. 

همانطور که طی روز‌های گذشته هم شاهد انتشار شایعه‌های مختلف بودیم، در جریان رویداد یوبیسافت فروارد، یوبیسافت رسما از بازی Assassin’s Creed Mirage رونمایی کرد؛ نسخه جدید مجموعه اسسینز کرید که به‌گفته سازندگان، قرار است بازگشتی به ریشه‌های این مجموعه باشد. در ادامه می‌توانید تریلر رونمایی از بازی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Assassin’s Creed Mirage قرار است در بغداد آغاز شود و داستان شخصیت Basim را روایت خواهد کرد که طرفداران مجموعه، با او آشنایی دارند. به‌گفته سازندگان، در این بازی شاهد تجربه‌ای خواهیم بود که هم حال و هوای اکشن و ادونچر دارد و هم اینکه مخفی‌کاری نقش پررنگی در بازی ایفا خواهد کرد. علاوه بر Basim، کاراکتر‌های مهم دیگری هم در Assassin’s Creed Mirage حضور خواهند داشت که یکی از مهم‌ترینِ آن‌ها، Roshan است؛ کاراکتری که نقش و صداگذاری او را شهره آغداشلو برعهده دارد و قرار است شاهد شخصیتی با ریشه‌های متعلق به ایران باشیم. 

Assassin’s Creed Mirage در سال ۲۰۲۳ برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس | ایکس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد و بازیکنان از همین الان می‌توانند نسبت به پیش‌خرید آن اقدام کنند. 



منبع

بخوانید  بهترین بازی های Fallout، رتبه بندی – GameSpot