معرفی بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی موبایل (از ارزان قیمتترینها تا پرچمداران)

در ادامه توضیحات Call of Duty Warzone به بخش مهمات میرسیم. در واقع توانایی اجرای کالاف در این گوشی به صورتیست که اگر گرافیک بازی را روی High تنظیم کنید، میتوانید به میانگین سرعت اجرای ۶۰ فریم در هر ثانیه دست یابید. در بازی وارزون تقریبا میتوانید هر چیزی را در بخش تنظیمات به سلیقه خود شخصیسازی کنید. همگی میدانیم که در یک نبرد نظامی، چیزی مقدستر از این عبارت نیست که «هیچکس نباید جا بماند»، اما گاهی اوقات یک تیم موظف است بداند که چه موقع باید رها کند. این روزها بسیاری از بازیهای ویدیویی ارزهای درونبرنامهای خاص خود را دارند. اگر کسی بخواهد شروعی آرام داشته باشد، حومه به طور کلی آرام است و چند خانه Lootهای خوبی به همراه دارند. تری آرک اعلام کرده که به زودی این ویژگی را برای این عنوان نیز اعمال خواهد کرد. اگر یک یا دو دوست برای بازی در دسترس نداشته باشید، حتی شروع بازی با دو غریبه هم بهتر از هیچ چیز است. مصرف بالای باتری موس و کیبورد باعث مصرف باتری زیاد و در نتیجه داغ شدن گوشی و یا تبلت می شود، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم خیلی برای کارهای غیرضروری از موس و کیبورد استفاده نکنید.

Warzone با در نظر گرفتن پول نقد به عنوان ویژگی اصلی، به قابلیتهای معمولی و همیشگی Battle Royale رنگ جدیدی بخشیده و حالا استفاده صحیح از آن به یکی از مهمترین ترفند های Call of Duty Warzone تبدیل شده است. حالا این مورد یکی از مهمترین تکنیک های وارزون هم محسوب میشود. حتی اگر یکی از همتیمیهایشان نتواند خود را احیا کند، باز هم برتری آنها بر شما بیشتر است. به همان اندازه که حفظ کردن موقعیت از ابتدای مسابقه وسوسه انگیز است، به محض اینکه کسی شما را پیدا کند، مرگی سریع به سراغتان خواهد آمد. یکی از ترفندهای بازی Call of Duty Warzone این است که قبل از پیدا کردن یک مکان جهت مخفی شدن، برای پیدا کردن جعبههای Loot تلاش و پول نقد خود را ذخیره کنید. اگر فردی با این تنظیمات راحت نباشد، همیشه میتواند آزمایش کرده و تنظیماتی را پیدا کند که حس بهتری برای او داشته باشد. اما برنده شدن بین این همه گیمر اون هم بدون آموزش تنظیمات کنترلر وارزون، برای بازیبازهای PS4 و Xbox One کار خیلی سختیه. با کدام تنظیمات گرافیکی پرفورمنس Warzone را بهتر کنیم؟

بخوانید  طراحی داخلی مطب
یکی از نکات بازی Call of Duty Warzone بخش تک نفره (Solo) است که جدیداً به بازی اضافه شده تا گرگهای تنها نیز زمین بازی منصفانهای برای خود داشته باشند. مقابله با جوخههای سه نفره در هر شکل به ضرر شماست. هدف گذاری خودکار استاندارد نیز به همین شکل قابل تغییر دادن است. پیش از آموزش نحوه تغییر دادن گیمر تگ حساب ایکس باکس باید این نکته را در نظر بگیرید که بر خلاف تصور بسیاری از کاربران تغییر گیمر تگ به هیچ عنوان به معنی پاک شدن تمامی اطلاعات ذخیره شده نیست. برعکس، پر سر و صدا بودن یک روش مطمئن برای اجازه دادن به دشمنان در تیم است تا موقعیت مکانی شما را شناسایی کنند. پیشنهاد میکنیم برای آشنایی با این مکانیزم به مقاله «راهنمای بازی Call of Duty Warzone | چگونه از زندان Gulag فرار کنیم؟ انتشار بازی وارزون موبایل تقریبا بیش از یک سال است که خود به یکی از اخبار داغ تبدیل شده و در رسانههای مختلف شایعات مربوط به آن منتشر میشود. نصب و اجرا پابجی موبایل تنها در یک قدم بسیار آسان و بدون دردسر.

همانند عملکرد منظم یک ساعت، سری محبوب Call Of Duty (ندای وظیفه) هم به عناوین اول شخص شوتر ثابتی تبدیل شده است که به مدت یک دهه، هر سال یک نسخه از آن منتشر میشود و هر بار، بحث و اظهار نظراتی بین گیمرها شکل میگیرد که کدام عناوین در این سری موفق شدند که براثر مرور زمان، ارزش خود را حفظ کنند. حیاتی بودن آن بدین شکل است که یا با فرود اشتباه طی 2 دقیقه اول بازی میمیرید، یا جای مناسبی فرود میآیید و تا پایان بازی استقامت خواهید کرد که از نکات Call of Duty Warzone محسوب میشود. مولتیپلیر بازی از نظر محبوبیت انفجاری حتی بزرگتر از نسخه اول بود و بازیکنان جدید و قدیمی بسیاری را به خود جلب کرد. در کنار یک فضای جذاب، این زامبی بسیار برای تازهواردان مناسب بود و در عین حال، با مکانیکهایی همچون Fate of Fortune Cards (که مشابه Gobblegums بلک آپس 3 بود) سرگرمکنندگی زیادی به بازیکنان قدیمی ارائه میداد.

بخوانید  کالاف دیوتی موبایل گیم پلی Call of Duty Mobile Gameplay فیلو | 1gamer

تمامی خریدهای درون برنامه ای در سایت گیم بازی به صورت پرداخت امن است و در صورت بروز مشکل، تیم پشتیبان 24 ساعته و 7 روز هفته آماده ارائه خدمات می باشد. خم شدن هنگام حرکت در محیطهای تنگتر به پنهان کردن موقعیت خود از دشمنانی که در آن نزدیکی هستند، بسیار کمک میکند. حالت بتلرویال طی چند سال اخیر به یکی از پرطرفدارترین مودهای بازیهای شوتر و اکشن تبدیل شده است. باید اشاره داشت که بیشتر مودهای کالاف دیوتی موبایل در زیرمجموعه مولتی پلیر این بازی قرار میگیرند و بتلرویال این بازی، یک مود کاملا جدا از دیگر مودهای این بازی است. میزان مصرف اینترنت کال آف دیوتی موبایل (Call of Duty: Mobile) چقدر است؟ برای بازیکنانی که از کنترلر استفاده میکنند، بیشترین میزان حساسیت (Sensitivity) را در حدود چهار یا پنج با حساسیت ADS در حدود 0.80 برای دقت بیشتر هنگام هدف قرار دادن توصیه میکنند. تقریباً برای هر تراکنشی در بازی از یوسی استفاده میشود و همچنین پس رویال شما را به الیت یا elite pass plus ارتقا میدهد.