معرفی بازی موبایل Zombie State: Roguelike FPS، ترکیبی جذاب از سبک های شوتر و سرکش

Zombie State: Roguelike FPS ژانرهای شوتر و سرکش را با هم ترکیب می کند و تجربه ای منحصر به فرد و سرگرم کننده را در تلفن همراه ایجاد می کند که کمتر دیده می شود.

گاهی اوقات در میان بازی های بزرگ و جاه طلبانه ای که برای پلتفرم ها منتشر شده اند، عناوین کمتر شناخته شده ای وجود دارند که می توانند بیشتر از آن آثار بزرگی که با ایده های جدید و باکیفیت خود شناخته می شوند، بازیکن را سرگرم کنند. در واقع بازی Zombie State: Roguelike FPS تازه منتشر شده نیز چنین نگرشی دارد و با تلفیق سبک های سرکش و اول شخص، تجربه ای هیجان انگیز و متفاوت را در موبایل ایجاد کرده است. بنابراین Zombie State: Roguelike FPS را می توان اثری کمتر جذاب در نظر گرفت. زیرا در حال حاضر به سختی می توانید اثر مشابهی را پیدا کنید که تجربه ای شوتر و سرکش را در موبایل با این کیفیت خوب ایجاد کند.

Zombie State: Roguelike FPS در اندروید و آیفون در واقع یک بازی اکشن آنلاین است که بازیکن را وارد دنیای آخرالزمانی پر از زامبی می کند. اگرچه بازی قرار نیست داستان خاصی را روایت کند و فقط از بازیکن می خواهد که تا پایان مراحل زنده بماند. از این رو تیم سازنده روی افزایش تنوع مراحل و ایجاد اتفاقات چالش برانگیز تمرکز کردند تا بازی خسته کننده نشود.

بازی Zombie State: Roguelike FPS برای گوشی های موبایل

Zombie State در هر قسمت از کمپین خود از بازیکن می خواهد که در 10 مرحله به طور مداوم با زامبی ها مبارزه کند تا امتیازات و پاداش های خاص مرحله را به دست آورد و هر مرحله در محیط های مختلف زامبی های مختلفی را در مقابل بازیکن قرار می دهد و هر بار شرایط متفاوتی را ایجاد می کند. . داشتن چنین تنوع خوبی از زامبی ها باعث می شود بازیکن توجه بیشتری به انتخاب قدرت ها و سلاح ها داشته باشد. طبیعتا تعداد زیادی سلاح مانند تپانچه، تفنگ و سایر تجهیزات سنگین در بازی وجود دارد که در سطوح مختلف در اختیار بازیکن قرار می گیرد.

بخوانید  رونمایی از صداپیشه‌های انگلیسی انیمه The Boy and the Heron

بازی از نظر مراحل، قدرت های ویژه، سلاح ها و زامبی ها تنوع خوبی دارد

درست مانند بازی‌های معروف سرکش مانند Vampire Survivors و Twenty Minutes Till Down، Zombie State Android و iPhone قدرت شخصیت‌هایی را برای انتخاب ارائه می‌دهند. در پایان هر مرحله، سه گزینه روی صفحه ظاهر می شود که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی را به شخصیت می بخشد. در واقع ترکیب قدرت های مختلف می تواند شرایط متفاوتی را در بازی ایجاد کند و تا حدودی گیم پلی نیز به شدت تغییر می کند.

بازی Zombie State: Roguelike FPS برای گوشی های موبایل

گرافیک بصری زیبا یکی دیگر از ویژگی های مهم Zombie State است. از حرکت طبیعی اسلحه ها در هنگام تیراندازی گرفته تا نورپردازی و جزئیات محیطی، همگی خوب هستند و می توانند در این زمینه هم بازیکن را راضی کنند. همچنین شایان ذکر است که با بازی بهینه شده ای روبرو هستیم که می تواند تجربه ای روان و پایدار را در حالت 60 FPS حتی در گوشی های میان رده ارائه دهد. به طور کلی، Zombie State: Roguelike FPS یک انتخاب عالی برای بازیکنان علاقه مند به بازی های سرکش یا شوترهایی است که نباید آنها را در موبایل از دست داد.

دانلود بازی Zombie State: Roguelike FPS

تحریریه مجله بازی یک گیمر