معرفی بازی موبایل Pocket City 2 یک توسعه شهری مدرن و متفاوت

همانطور که گفته شد می توانید در بازی رانندگی کنید در ابتدای بازی چند ماشین در اختیار دارید اما به مرور زمان و با کسب امتیاز و درآمد کافی می توانید از موتور سیکلت و حتی هلیکوپتر استفاده کنید. به طور کلی بازی از نظر گیم پلی یک اثر کامل در این سبک است که می تواند بازیکنان را برای مدت طولانی در جهان خود سرگرم کند.

به محض شروع، بازی به شما یک تور آموزشی می دهد و می پذیرد که می توانید با بخش های مختلف گیم پلی مانند ساخت و ساز ساختمان، مسیرها، منابع طبیعی و غیر طبیعی آشنا شوید. پس از انجام آموزش، باید شخصیت خود را با سفارشی سازی های مختلف طراحی کنید.

احتمالاً گاهی در دوران کودکی سعی کرده اید برای خود خانه ای کوچک با انواع و اقسام وسایل مانند صندلی، پتو و … بسازید. ; سپس خرده های دیگر را در آن بریزید تا مدت زیادی طول بکشد تا مادر آنها را پیدا کند. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، این سرگرمی تا حدودی تغییر کرده و جای خود را به بازی های ویدئویی مدیریت شهری داده است.

دانلود بازی Pocket City 2

یکی از قسمت های اصلی بازی که آن را از بازی های مشابه متمایز می کند حالت سوم شخص است. در واقع، پس از طراحی شخصیت خود، می توانید با انتخاب آن و قرار دادن آن در بخشی از نقشه بازی، به حالت سوم شخص بروید. برای انجام فعالیت های مختلف. فعالیت هایی مانند رانندگی، رفتن به مغازه ها، صحبت با مردم و موارد دیگر در اختیار بازیکن قرار می گیرد که حالت سوم شخص را از بخش استراتژی بازی جدا می کند.

بخوانید  Square Enix در سال 2023 به خبرهای مهمی برای طرفداران فاینال فانتزی اشاره می کند

دفتر طراحی اگرچه در نوع خود دارای قسمت های مختلف است، اما تنوع بسیار کمی دارد. این بخش احتمالاً در آینده با به روز رسانی ها گسترش خواهد یافت. وقتی می خواهید یک ساختمان یا فروشگاه بسازید، باید منابع مورد نیاز آن را نیز تهیه کنید. در واقع باید منابعی مانند برق و آب را به روش های مختلف تامین کنید. حتی محل های دفن زباله نیز باید آماده شود. چیزی که باید مراقب آن باشید این است که برای ساخت هر یک از سازه های مختلف به پول نیاز دارید. البته در شروع بازی شما مبلغ مناسبی برای پیشروی در مراحل دارید اما در آینده باید به فکر کسب درآمد باشید.

در حالت سوم شخص می توانید فعالیت هایی مانند رانندگی، رفتن به مغازه های مختلف، صحبت با افراد و … را انجام دهید که آن را کاملا با قسمت استراتژی بازی متفاوت می کند.

در این مطلب به معرفی بازی موبایل Pocket City 2 می پردازیم که اثری جذاب در سبک شهرسازی است و می تواند تا مدت ها سرگرم کننده باشد.

بازی Pocket City 2 به تازگی برای اندروید و آیفون منتشر شده است و می توانید آن را از لینک های زیر دانلود کرده و از تجربه بازی جذاب شهرسازی لذت ببرید.

تا به امروز بازی های شهرسازی مختلفی برای اندروید و آیفون منتشر شده است، اما شاید Pocket City 2 یکی از متفاوت ترین محصولات این رده باشد.

یکی از راه های کسب درآمد، اخذ مالیات است. در بخشی از بازی می توانید با تعیین مبلغ مورد نظر از شهروندان مالیات بگیرید. شهر هر چقدر هم که با امکانات مختلف پیشرفته و بزرگ باشد، مالیات های بالا تاثیری در رفتار مردم ندارد، اما در نبود امکانات کافی، شهروندان به تدریج نارضایتی خود را نشان می دهند. در ابتدای بازی فقط یک منطقه نسبتاً بزرگ در اختیار دارید، اما با گذشت زمان و رسیدن به حد مناسب و همچنین پول کافی، می توانید شهر دیگری را تصرف کنید و آن را گسترش دهید.

بخوانید  بازی Mega Man که احتمالاً آن را بازی نکرده‌اید، اواخر امسال برای Steam عرضه می‌شود

در بیشتر این بازی ها، بازیکنان تقریباً مجبورند یک شهر را از ابتدا با منابع بسیار محدود، با ساختمان ها، مسیرها و منابع طبیعی و غیر طبیعی مختلف گسترش دهند. هر چه شهر پیشرفته تر و متنوع تر باشد، افراد بیشتری برای زندگی در آنجا تشویق می شوند.

بازی های شهرسازی مختلفی تاکنون منتشر شده است که هر کدام ممکن است ویژگی های خاص خود را داشته باشند. بازی مورد بحث در این مقاله دومین نسخه از سری Pocket City است که با ویژگی های منحصر به فرد و جالب خود می تواند طرفداران این دسته از بازی ها را به راحتی و برای مدت طولانی سرگرم کند.

بازی موبایل Pocket City 2


Pocket City 2 از نظر گرافیکی و طراحی بصری کیفیت قابل قبولی دارد. با توجه به اینکه بازی دارای تنظیمات گرافیکی متفاوتی است، تقریبا در اکثر گوشی های موبایل اندرویدی قابل تجربه است. موسیقی و صدای بازی و همچنین محیط و شخصیت های مختلفی که با آن مواجه می شوید نیز به بهترین شکل ممکن طراحی شده است. ساخته شده توسط استودیوی Codebrew Games، قطعه ای جذاب از ساختمان شهری است که امکانات مختلفی را به مخاطبان خود ارائه می دهد. برای ایجاد یک تجربه دلپذیر

وقتی شهرهای دیگر را تصرف کردید، می توانید با ساخت مترو و غیره آنها را به هم متصل کنید. بازی پر از ساختارهای مختلف است که هر کدام می توانند افراد را تشویق کنند که به شهر شما بیایند. سازه هایی مانند استادیوم، ساحل، سینما، شهربازی و باغ وحش شهر را زیباتر کرده است.

بخوانید  پروتکل کالیستو: کجا همه سلاح ها را پیدا کنیم