معرفی بازی موبایل Mafia Nights The First Mafia Knights 3D

قسمت آموزشی بازی ساختار شوالیه های مافیا را به خوبی توضیح می دهد

در بازی مافیا، آوردن استدلال های منطقی با قدرت صحبت و آرامش یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه کنید.

دانلود بازی Mafia Knights اندروید

بازی شب های مافیای ایرانی زمان سحاب

موسیقی شب های مافیا نیز به گوش می رسد. استفاده خوب از پیانو باعث شد تا موسیقی در بازی احساس آرامش کند. در مجموع بازی ایرانی Mafia Nights یک تجربه همه جانبه است که حتی در صورت عدم دسترسی به واقعیت مجازی می توانید به صورت آفلاین و آنلاین در زمان های مختلف از آن استفاده کنید و از آن نهایت لذت را ببرید.

رای شوالیه های مافیا

در واقع استودیو «Red Tree» به منظور سرگرمی مخاطب و ارائه تجربه ای متفاوت نسبت به دیگر بازی های مشابه موجود در بازار، سه حالت مختلف را برای ارائه بازی مافیایی انتخاب کرده است. Mafia Nights دو حالت مختلف دارد. حالت آفلاین برای کاربرانی است که می خواهند بازی را در مهمانی ها و مجالس تجربه کنند. فردی که نقش راوی را بر عهده می گیرد، هفت نفر دیگر را به لیست بازیکنان اضافه می کند و پس از مشخص شدن نقش آنها، همان شب اول نقش ها را اعلام می کنند و روند بازی را آغاز می کنند.

به طور کلی در این بازی آوردن استدلال های منطقی با قدرت صحبت و آرامش یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه کنید. در این بازی هیچ کس نقش دیگری را نمی داند و فقط تعداد اعضای مافیا و شهروندان مشخص است. پس از روز معارفه، اعضای مافیا خود را به یکدیگر معرفی می کنند و از شب بعد شروع به کشتن شهروندان می کنند. حال هر کدام از نقش های ذکر شده دارای وظایف درون بازی هستند که باید به درستی انجام دهند. بنابراین اجرای صحیح یا نادرست وظایف توسط بازیکنان می تواند تعیین کننده پیروزی و شکست تیم باشد.

بخوانید  CoD: Warzone 2 and Modern Warfare 2 Season 2 Launch Trailer highlights Isle of Ashika Map and more

اول از همه بهتر است بازی مافیا را بهتر بشناسید. بازی مافیا با حدود 5 تا 10 بازیکن انجام می شود. در این مدت فردی در نقش راوی یا خدا قرار می گیرد که نقش های هر بازیکن را به فرد مورد نظر اعلام می کند. علاوه بر این، یک بازی مافیایی در شب ها و روزهای مختلف روایت می شود و این راوی است که روند بازی را تعیین می کند و به همین دلیل یکی از مهمترین نقش های بازی به حساب می آید.

به گربه مافیا رای دهید

بازی موبایل Mafia Nights به کاربران این امکان را می دهد که بازی را به صورت آفلاین و آنلاین و در واقعیت مجازی تجربه کنند. با ارائه این موبایل همراه یک گیمر باشید.

علاوه بر این، به غیر از راوی و مافیا، شهروندان نیز در بازی مافیایی حضور دارند. در واقع مافیا، پزشک و رئیس مافیا نقش های اصلی محسوب می شوند و تیم مافیایی را تشکیل می دهند و علاوه بر آن بد نیست به گروه شهروندان نیز اشاره کنیم که شامل نقش های کارآگاه، تک تیرانداز، شهروند خصوصی و مخفی هر کدام از این نقش ها وظایف خاص خود را دارند و ساختار بازی در شب و روز متفاوت است. به عبارت دیگر، مافیا با نام Werewolf نیز شناخته می شود و یک بازی استدلال گروهی است که نبرد بین اقلیت آگاه و اکثریت ناآگاه را شبیه سازی می کند.

از مارکت دانلود کنید

حالا هر کدام از بازیکنان می توانند در زمان مشخص صحبت کرده و از خود دفاع کنند یا اگر مافیایی است، بقیه را به یکدیگر مشکوک کنند. Narrator می تواند زمان مکالمه بازیکن را از طریق ویژگی های ارائه شده توسط بازی Mafia Nights مدیریت کند. در واقع حالت آفلاین بازی مانند برنامه ای است که راوی از طریق آن می تواند بازی را به خوبی مدیریت کند، البته شب های مافیا یک حالت آنلاین نیز دارد. اگر دوستانتان در کنار شما نیستند، نگران نباشید، زیرا حالت آنلاین Mafia Nights به شما این امکان را می دهد که همه بازیکنان را از بازی آنلاین اضافه کنید و از طریق چت صوتی یا متنی با یکدیگر ارتباط برقرار کنید.

بخوانید  Spongebob Squarepants The Cosmic Shake | PS5 & Xbox Series X S Release Trailer

از نظر بصری، شخصیت ها به صورت سه بعدی طراحی شده اند که باعث می شود هر بازیکن تعامل بیشتری با بازیکنان دیگر داشته باشد. علاوه بر این، تیم تولید، تنظیمات گرافیکی و نرخ فریم های مختلفی را در نظر گرفت تا کاربران بتوانند بهترین خروجی ممکن را بر اساس تلفن همراه خود ببینند. نکته مهم در ظاهر بازی Mafia Nights همانطور که گفته شد سه بعدی بودن آن است. حس متفاوت بازی به دلیل طراحی سه بعدی بازی، حس متفاوتی را به Mafia Nights استودیوی Red Tree بخشید. ظاهراً هنگام اجرای هر بازیکن، انیمیشن های مختلفی را مشاهده خواهید کرد.

به دنبال احزاب مافیایی هستید

در این میان بد نیست به قسمت آموزشی بازی نیز اشاره کنیم، قسمت آموزشی شب های مافیا دارای دو قسمت نجات شهر (کلاسیک) و انتقام خون (پیشرفته) می باشد. تفاوت این دو قسمت در ساختار بازی نیست، بلکه تعداد نقش ها بیشتر متفاوت است. حالت کلاسیک بازی مانند یک سطح دشواری آسان در بازی‌های ویدیویی با تنها هفت نقش کار می‌کند. در همین حال، حالت پیشرفته شامل 12 نقش مختلف است. اکنون کاربران می توانند از طریق بخش آموزشی با هر نقش و ویژگی های آن آشنا شوند. بنابراین، اگر امروز بازی مافیا را تجربه نکرده اید، جای نگرانی نیست، زیرا قسمت آموزشی بازی موبایل شب های مافیا، شما را به خوبی با پیچ و تاب های بازی آشنا می کند و با گذشت زمان و تجربه به صورت آفلاین و حالت آنلاین شما می توانید تجربه خود را در این بازی بهبود بخشید.

بخوانید  کشف بازی The Lord of the Rings: Gollum Worse than Redfall؟

می توان گفت مافیا یکی از بازی های رومیزی قدیمی و محبوبی است که امروزه در اکثر کافه ها، مهمانی ها و حتی بازی های رومیزی آنلاین انجام می شود. حالا چه چیزی بهتر از تجربه مافیا بازی در تلفن همراه و با دوستان؟ امروز استودیو Red Tree بازی موبایل جدید خود را با نام Mafia Nights منتشر کرد. ما می توانیم شوالیه های مافیا را بازی کنیم اولین بازی سه بعدی مافیا نایت می دانیم که این موضوع تجربه متفاوتی را برای بازیکنان ایجاد می کند. محصولی که سعی دارد با قرار دادن قوانین اصلی بازی مافیایی و ارائه آن به شیوه های مختلف، تجربه ای متفاوت را در اختیار کاربران قرار دهد.


تنها بازی سه بعدی مافیا نایت
شخصیت های بازی Mafia Knights

دانلود از مایکت

حالت آفلاین بازی مانند برنامه ای است که راوی از طریق آن می تواند بازی را به خوبی مدیریت کند.