معرفی اولین موج عناوین Xbox Game Pass برای ماه فوریه، از جمله Atomic Heart و Shadow Warrior 3

پایان این موج از انتشار Game Pass مربوط به Atomic Heart در 21 فوریه است که قبلاً چندین ماه پیش برای این سرویس تأیید شده بود. شبیه به سیستم شوک اگر در روسیه اتفاق بیفتد، قلب اتمی در یک مدینه فاضله روباتیک رخ می دهد که به اشتباه افتاده است، زیرا ماشین های خودکار بشریت تصمیم می گیرند یک قیام ربات مرگبار را به راه بیندازند.

عناوین Xbox Game Pass برای فوریه 2023

9 فوریه

  • Madden NFL 23 — کنسول و رایانه شخصی
  • SD Gundam Battle Alliance — Cloud، کنسول و PC

14 فوریه

  • Mount & Blade II: Bannerlord — Cloud، Console و PC

15 فوریه

  • Cities: Skylines Remastered — Cloud و Xbox Series X|S

16 فوریه

  • Shadow Warrior 3: Definitive Edition – Cloud، Console و PC

21 فوریه

  • هسته اتمی – ابر، کنسول و رایانه شخصی

طبق معمول، چند بازی Game Pass را ترک خواهند کرد تا جا برای تازه واردان باز شود، بنابراین در 15 فوریه با CrossFireX، Infernax و چند بازی دیگر خداحافظی کنید.

در 15 فوریه، نسخه بازسازی شده Cities Skylines روی Xbox Series X|S و فضای ابری عرضه خواهد شد. Cities: Skylines اصلی یک بازی مدیریت شهری است که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است و این ریمستر دارای عملکرد گرافیکی بهبود یافته، تغییرات گیم پلی و کنترل های محیطی جدید است.

پس از آن، در روز ولنتاین، ایکس‌باکس با نبردهای وحشیانه عصر تاریکی در کنسول‌ها، رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های ابری عاشقانه خواهد شد. Mount & Blade II: Bannerlord که در 14 فوریه می‌رسد در دوران تاریکی می‌گذرد، استراتژی و گیم‌پلی اکشن-RPG را با هم ترکیب می‌کند و به شما وظیفه می‌دهد تا سرزمینی مرگبار را فتح کنید تا پادشاهی شما بلند شود.

بخوانید  هم اکنون می توانید درایور آماده بازی NVIDIA برای Diablo IV را دانلود کنید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Shadow Warrior 3: Definitive Edition از 16 فوریه بر روی Game Pass از طریق کنسول، رایانه شخصی و فضای ابری در دسترس خواهد بود. Shadow Warrior 3 که توسط Flying Wild Hog توسعه یافته و توسط Devolver Digital منتشر شده است، یک FPS اکشن قدیمی است که شما را در برابر یوکای های شیطانی از فولکلور ژاپنی قرار می دهد. آنها بزرگ، تنومند و تشنه به خون هستند، اما با شمشیرها، گلوله ها و تک خط های شوخ همخوانی ندارند.

موج اول عناوین Xbox Game Pass که در ماه فوریه به سرویس اشتراک می‌آیند اعلام شده‌اند و ترکیبی از اکشن فئودالی، فوتبال کلاسیک و برنامه‌ریزی شهری بازسازی‌شده را به نمایش می‌گذارند. Madden NFL 23 یک برد بزرگ برای Game Pass در ماه فوریه است و تمام هیجان هیجان انگیزی را که EA Sports در طول سال‌ها بهبود بخشیده است را برای کنسول‌های Xbox و PC در 9 فوریه به ارمغان می‌آورد.

در همان روز، طرفداران انیمه‌های کلاسیک می‌توانند وارد کابین خلبان SD Gundam Battle Alliance شوند، یک اکشن-RPG چندنفره Gundam که نسخه‌های جذاب‌تری از لباس‌های معروف موبایل را در حین مبارزه با آن‌ها ارائه می‌کند. به Armored Core فکر کنید، اما با بیشتر چیبی زمانی که این بازی روی کنسول، رایانه شخصی و دستگاه‌های دارای قابلیت ابری قرار می‌گیرد، طعم و مزه می‌دهد.