معرفی اجرای جدید الیزابت اولسن از سریال عشق و مرگ

منتقدانی که این سریال را تماشا کردند، نقدهای نسبتاً خوبی داشتند و در مجموع امتیاز متوسطی برای آن داشتند. آنها معتقد بودند که الیزابت اولسن خودش در این سریال بازی بسیار فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشته و مایه حیات این سریال محسوب می شود. از سوی دیگر، برخی فکر می کردند که این داستان وحشتناک قتل نمی تواند از دیگر داستان های جنایی واقعی متمایز شود و گویی تفاوت چندانی با سریال های مشابه خود ندارد. منتقد وب سایت ورایتی، سریال عشق و مرگ را خوش ساخت اما غیراصلی خواند. زیرا به طور ناخودآگاه، عموم مردم دائماً آن را با نسخه دیگر شبکه Hulu مقایسه می کنند.

سریال شگفت انگیز

جسیکا بیل در نقش کندی مونتگومری در سریال Candy

عشق و مرگ، سریال جدید HBO Max، دقیقا همان چیزی بود که الیزابت اولسن را از ماجراجویی های مارول دور کرد.

الیزابت اولسن و کریستن ریتر در عشق و مرگ

سریال اختراع آنا

اما از همان ابتدا قوانین و چارچوب هایی را برای رابطه خود تعیین می کنند تا نه خود و نه همسرشان از این خیانت آسیب نبینند. با این حال، به مرور زمان قوانین خود را فراموش می کنند و رابطه آنها تشدید می شود. اما هیچ چیز به راحتی آنطور که آنها تصور می کردند اتفاق نمی افتد و کم کم همه چیز خراب می شود. عشق و مرگ از آن دست سریال هایی است که به شخصه آن را بسیار دوست دارم و به نظرم داستان بسیار جذابی دارد. اگر شما هم این سریال را دوست دارید و از تماشای آن لذت می برید، حتما سریال های مشابه زیر را در لیست تماشای خود قرار دهید.


سریال هایی شبیه به سریال عشق و مرگ

داستان این سریال در سال 1980 و در تگزاس می گذرد. بین کندی مونتگومری و قربانی او، بتی گور. به نظر می رسد مونتگومری همه چیز را دارد. یک همسر دوست داشتنی با یک شغل خوب، یک دختر و یک پسر، یک خانه خوب در یک محله جدید. پس چرا بهترین دوستش را از کلیسا با تبر کشت؟

بخوانید  مدیر بازی تأیید می کند که WoW به تنهایی ارز پست معاملاتی را نمی فروشد

اواسط سال 2021 بود که HBO Max رسما اعلام کرد که می خواهند سریالی بر اساس داستان کندی مونتگومری بسازند. الیزابت اولسن بلافاصله برای ایفای نقش شخصیت اصلی استخدام شد و در ماه های بعد بازیگران دیگری به تیم سازنده پیوستند. حال جالب است بدانید که چند ماه پس از معرفی سریال Love & Death سریال دیگری به نام Candy ساخته و از شبکه Hulu پخش شد. سریالی که باز هم بر اساس داستان کندی مونتگومری ساخته شد. “همه رویاهای کامل و عالی پایانی عالی و بی نقص ندارند.”

سریال کندی

بازجویی دو کارآگاه در سریال باورنکردنی

یک نوجوان به دروغگویی در مورد تجاوز جنسی متهم شده است. اما دو کارآگاه برای کشف حقیقت این مسیر را طی کردند. بر اساس رویدادهای واقعی که هیچ کس باور نخواهد کرد. Incredible در ژانر جنایی واقعی و بر اساس رویدادهای واقعی است. داستانی در مورد یک سری حملات مداوم در واشنگتن و کلرادو. از آنجایی که این فیلم موضوع، داستان و منبع اقتباسی بسیار خوبی داشت، توانست با استقبال گسترده منتقدان روبرو شود. منتقدانی که این اثر را دیدند، آن را قدرتمند و در عین حال غم انگیز توصیف کردند. سریالی که داستانی آشنا را روایت می کند، با این تفاوت که بیشتر به قربانیان می پردازد و داستان آنها را با جذابیت و لطافت زیادی روایت می کند.


در این سریال الیزابت اولسن نقش زنی خانه دار به نام کندی مونتگومری را بازی می کند. در طرف دیگر ماجرا، ما زن دیگری به نام بتی گور را داریم که شباهت زیادی به کندی دارد. همسران آنها در گروه کر کلیسا آواز می خوانند، دختران آنها دوستان بسیار صمیمی هستند و همسران آنها مشاغل بسیار خوبی در مشاغل مشابه دارند. درست است که از بیرون زندگی این دو زن بسیار آرام و بی نقص به نظر می رسد، اما وقتی به داستان آنها عمیق تر می شویم، متوجه می شویم که این زوج پر از ناامیدی هستند که با هم صحبت نمی کنند و آرزوهایی دارند که با هم صحبت نکنید به آنها برسد.

بخوانید  GTA V بیش از 175 میلیون نسخه فروخته است و Red Dead Redemption 2 بیش از 50 میلیون نسخه فروخته است.

سال انتشار: 2019

سریال آب نبات

از طرفی بتی مشکلات خاص خودش را دارد. او همچنین در کلیسا مشغول است و با دوستانش سرگرم می شود، فرزندان سالم و خوبی دارد، در زندگی موفق است و غیره. اما او با افسردگی دست و پنجه نرم می کند، با همسرش مشکلات زناشویی دارد، ابتدا قصد باردار شدن دارد اما بعد از مدتی دوباره باردار می شود، نمی خواهد فرزند جدیدش و مشکلات دیگران را بپذیرد. کندی با گذشت زمان از زندگی فعلی خود خسته می شود و می خواهد تغییر بزرگی در زندگی خود ایجاد کند. دیری نگذشت که او جذابیت عجیبی برای همسر بتی، آلن گور پیدا کرد.

بتی گور و آلن گور در کلیسای عشق و مرگ

جولیا گارنر در نقش آنا دلوی در Inventing Anna

سری دروغ های آنا

سریال حیرت آور

سال انتشار: 2022

در سریال دروغ آنا، روزنامه نگاری به بررسی پرونده آنا دلویی می پردازد. کسی که چیزهای زیادی برای اثبات دارد. آنا دلویت یک وارث افسانه ای اینستاگرامی آلمانی است که قلب و پول شهر نیویورک را در شبکه های اجتماعی ربوده است. اما آیا آنا نیویورک بزرگترین کلاهبردار است یا فقط تصویر دیگری از رویای آمریکایی؟ آنا و روزنامه نگار رابطه دوستانه/دشمنی، با طنز سیاه دارند. این زمانی است که آنا منتظر محاکمه اش است و حسابدار سعی می کند هر چه زودتر پاسخ بزرگترین سوال خود را پیدا کند. آنا دلوی کیست؟ این مجموعه با الهام از یکی از مقالات مجله نیویورک با عنوان “چگونه آنا دلوی مردم سرگرم کننده را در شهر نیویورک فریب داد؟” ساخته شد

داستان این سریال بر اساس اتفاقات واقعی و بر اساس پرونده کندی مونتگومری است. همانطور که در بالا ذکر شد، زندگی کندی و بتی بسیار خوب و بی نقص به نظر می رسد، اما هر کدام از آنها مشکلات خاص خود را دارند. کندی از یک طرف بچه های سالمی دارد، به کلیسا می رود و با دوستانش خوشحال است، شوهری وفادار و دوستدار خانواده دارد، از نظر مالی سالم است و چیزهایی از این قبیل. اما زمان مناسبی برای علایقش ندارد و نمی تواند هیجان و انرژی درونی خود را رها کند، توجه خاصی از سوی همسرش به او نمی شود و احساس می کند که زندگی اش کاملاً تلف شده است.

سال انتشار: 2022

او هر برخورد و ارتباطی را چراغ سبز می داند. بعد از چند روز متوجه می شود که دیگر نمی تواند این احساس را کنار بزند و به آلن فکر کند. بنابراین او به دیدن او می رود تا در مورد آن صحبت کند. آلن که قبلاً اصلاً به این موضوع فکر نکرده بود و مشغول اصلاح و بهبود رابطه خود با همسرش بود، ناگهان به فکر رابطه با کندی می افتد. در ابتدا او این مشکل را رد می کند، اما پس از مدتی متوجه می شود که او نیز نمی تواند از فکر این اتفاق عبور کند و دوست دارد با کندی رابطه داشته باشد. به همین ترتیب تصمیم می گیرد رابطه آنها را شروع کند.

الیزابت اولسن در راه دادگاه در سریال عشق و مرگ ترسید

بازیگران: آنا کلامسکی، جولیا گارنر و آرین موید

بازیگران: تونی کولت، مریت ویور و کیتلین دور

بازیگران: جسیکا بیل، ملانی لینسکی و پابلو شرایبر