معامله لایتنینگ آمازون – صرفه جویی زیادی در GameCube و کنترلرهای سوئیچ قابل حمل الهام گرفته از SNES

CRKD کنترلرهای Nintendo Switch Nitro Deck Stellar با 30 دلار تخفیف به فروش می رسد در آمازون این یک معامله لایتنینگ آمازون است و سهام به سرعت در حال افزایش است، بنابراین توصیه می کنیم بسته مورد نظر خود را قبل از تمام شدن آن بردارید. علاوه بر دریافت یک کنترلر دستی ممتاز برای سوییچ خود، یک کیس سخت نیز دریافت خواهید کرد که به طور خاص برای Nitro Deck طراحی شده است. شش بسته Nitro Deck دارای رنگ‌های نوستالژیک هستند که یادآور کنسول‌های قدیمی نینتندو و همچنین دوران شکوفایی سخت‌افزار نیمه شفاف بازی هستند. مدل های الهام گرفته شده از GameCube و SNES بسیار عالی هستند، اما چهار مدل شفاف نیز عالی به نظر می رسند. انتخاب بین آنها تصمیم چندان آسانی نیست.

تخفیف های کنترل کننده سوئیچ نیترو دک

Nitro Deck به عنوان یک پایه برای سوئیچ شما عمل می کند. سازگار با سوئیچ استاندارد و سوئیچ OLED، صفحه نمایش به داخل کنترلر U شکل می رود تا کنترل از هر دو طرف صفحه نمایش را در اختیار شما قرار دهد و در عین حال به پورت USB-C نیز متصل می شود. این به آن اجازه می‌دهد تا زمان‌های پاسخگویی سریع را ارائه دهد زیرا نیازی به تکیه بر اتصال بی‌سیم ندارید. مزیت دیگر طراحی گهواره این است که بسیار محکم است.

بخوانید  مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Saints Row

Nitro Deck با تعدادی ویژگی متمایز است. دارای جوی استیک‌ها و ماشه‌های آنالوگ در اندازه کامل، پد کلاسیک D، چهار دکمه پشتی قابل تعویض و دستگیره‌های منحنی است که در دست گرفتن آن را راحت می‌کند. جوی استیک های آنالوگ از سنسورهای جلوه هال استفاده می کنند که اجزایی را که باعث رانش جوی استیک می شوند حذف می کند. درپوش های چوبی آنالوگ قابل تعویض هستند و هر بسته دارای یک مجموعه کلاهک اضافی است.

همچنین دارای یک پایه داخلی برای حالت رومیزی و پورت های عبور USB-C برای شارژ و بازی روی تلویزیون/مانیتور است. شما نمی توانید مانند سوئیچ خود مانند همیشه با Nitro Deck متصل شوید، بنابراین پورت اضافی یک امتیاز خوب است. یک برنامه تلفن همراه همراه به شما امکان می دهد ویژگی های Nitro Deck را بیشتر سفارشی کنید. یک دکمه در پشت کنترلر همچنین به شما امکان می دهد چهار دکمه عقب را در حال پرواز مجدداً نقشه برداری کنید.

شایان ذکر است که در حالی که نیترو دک در دست گرفتن راحت است و کنترل ها احساس خوبی دارند، چوب مناسب ممکن است برای شما ضعیف باشد (بسته به اندازه دست). همانطور که احتمالاً از تصویر می بینید، چوب سمت راست در یک نقطه پایین قرار گرفته است که کمی به آن عادت می کند. و در حالی که Nitro Deck دارای صدای غرش است، به اندازه “HD rumble” موجود در کنترلرهای Nintendo Joy-Con چشمگیر نیست.

کیف حمل سخت با سوئیچ کاملاً متناسب است و Nitro Deck متصل است. این یک جیب مشبک دارد که می‌توانید کابل USB-C و درپوش‌های آنالوگ دانگل را در آن قرار دهید. کیف حمل همچنین دارای یک درج است که می تواند هشت کارتریج بازی را در خود جای دهد.

بخوانید  نمایش بازی جدید Borderlands در افتتاحیه گیمزکام 2022

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر