معامله جمعه سیاه: PGA Tour 2K23 با بهترین قیمت تا کنون به فروش می رسد



PGA Tour 2K23 برای کنسول‌های فعلی و نسل بعدی در چندین خرده‌فروش به عنوان بخشی از تبلیغات جمعه سیاه در اوایل روز به فروش می‌رسد.

امن تر آمازون، نسخه استاندارد PGA Tour 2K23 در پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس به 50 دلار (معمولاً 70 دلار) کاهش یافته است، در حالی که نسخه‌های استاندارد پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تنها 40 دلار هستند (از 60 دلار). اگر ترجیح می دهید دیجیتالی بخرید، می توانید کد بازی Xbox Series X را با قیمت 49 دلار (معمولا 70 دلار) یا کلید Xbox One با قیمت 39 دلار (معمولا 60 دلار) دریافت کنید.

دارندگان ایکس‌باکس همچنین می‌توانند نسخه‌های دیجیتال با تخفیف را مستقیماً از فروشگاه مایکروسافت دریافت کنند – نسخه Xbox Series X دوباره ۴۹ دلار است در حالی که نسخه Xbox One ۳۹ دلار است.

اگر انتظار قیمت پایین تری را برای آخرین بازی گلف 2K داشته باشید، بسیار مقرون به صرفه است. در بررسی بازی PGA Tour 2K23 از GameSpot، منتقد، استیون پتیت، گیم‌پلی بهبود یافته و ویژگی‌های جدید PGA Tour 2K23 را ستایش می‌کند و بیان می‌کند که «گلف در زمین در PGA Tour 2K23 بهترین است، نه فقط در سری، بلکه در تاریخ شبیه‌سازی. ژانر گلف»، اگرچه برخی از ریزتراکنش‌های اختیاری می‌توانند مشکلات تعادل رقابتی را هنگام بازی آنلاین ایجاد کنند. با این حال، این یکی از بهترین بازی های گلف موجود است و دارای محتوای زیادی است. آویزان کردن آن با 20 دلار تخفیف یک سرقت است.

اگر به دنبال تخفیف‌های بیشتر هستید، MLB the Show 22 به پایین‌ترین قیمت تا به حال در هر کنسولی رسیده است، و حتماً این فروش عظیم جمعه سیاه Ubisoft را برای معاملات بر روی چندین بازی Assassin’s Creed، Far Cry و سایر بازی‌ها بررسی کنید. کلنسی، در میان دیگران.

بخوانید  بودجه‌های The Last Of Us Part 2 و Horizon Forbidden West به طور تصادفی فاش شدند و ارزان نبودند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.