مشخص شدن کارگردان بازی The Witcher جدید

تصویر رسمی معرفی بازی The Witcher جدید (ویچر شرکت سی دی پراجکت)

کارگردان انیمیشن بازی The Witcher 3 در توییتی اعلام کرد به‌عنوان کارگردان اصلی نسخه‌ی بعدی این بازی انتخاب شده است.

طبق پروفایل لینکدین کالمبا، او در اکتبر سال ۲۰۱۴ به شرکت لهستانی سی‌ دی پراجکت پیوسته است. او ابتدا به‌عنوان انیماتور اصلی برای دو بازی The Witcher 3: Wild Hunt و Cyberpunk 2077 مشغول به فعالیت شد و درنهایت به‌عنوان مدیر ارشد بخش انیمیشن شرکت سی‌دی پراجکت ارتقا پیدا کرد. همچنین او قبل از انتخاب شدن به‌عنوان کارگردان نسخه‌ی چهارم سری ویچر، به مدت ۱۵ ماه به‌عنوان مدیر خلاق فعالیت کرده است.

در ماه مهر امسال سی‌دی پراجکت از برنامه‌های خود برای توسعه‌ی بازی‌هایی از جمله دنباله‌ی Cyberpunk 2077، سه‌گانه‌ی جدید بازی Witcher، اسپین‌آف‌ ویچر و IP اورجینال جدید خود رونمایی کرد. به‌گفته‌ی این شرکت، نسخه‌های بعدی سه‌گانه‌ی جدید ویچر قرار است در یک دوره‌ی ۶ ساله پس از اولین نسخه عرضه شوند. سی‌دی پراجکت در مدتی بعد اعلام کرد ریمیک کامل ویچر یک را با استفاده از آنریل انجین 5 توسعه خواهد داد و این پروژه هم‌اکنون وارد مرحله تولید شده است.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، سباستین کالمبا از شرکت سی دی پراجکت رد در توییتی اعلام کرد به‌عنوان کارگردان نسخه‌ی بعدی سری ویچر انتخاب شده است. سی‌دی پراجکت قبلا تایید کرده بود که نسخه‌ی بعدی سری ویچر آغازکننده‌ی یک سه‌گانه‌ی جدید خواهد بود. کالمبا در توییت خود نوشت: «من نسخه‌ی جدید حماسه‌ی Witcher را کارگردانی می‌کنم. از زمان پیوستن به سی‌دی پراجکت رد، من دریافتم که هیچ چیز غیرممکن نیست و باید سطح توقع را بالا برد. ما برای روایت داستان‌های احساسی و خلق دنیاها در اینجا هستیم».

بخوانید  Suicide Squad: Kill Justice League Actors and Character Voices

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم یک گیمر و سایر کاربرها در میان بگذارید.



منبع