مشخص شدن زمان پخش اولین تریلر انیمیشن ماریو با صداپیشگی کریس پرت

کریس پرت، بازیگر و گوینده ماریو در انیمیشن Mario

یونیورسال پیکچرز تایید کرد که اولین تریلر انیمیشن ماریو با صداپیشگی کریس پرت و آنیا تیلور جوی در نمایشگاه نیویورک کامیک کان ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

قابل انتظار است در طول اولین تریلر انیمیشن Mario شاهد ماریو و اطلاعاتی از داستان و اتفاقات آن باشیم. انیمیشن توسط استودیو ایلومینیشن اینترتینمنت ساخته می‌شود که بیشتر برای ساخت آثار محبوب و پر فروشی مانند انیمیشن Minions و انیمیشن Despicable Me شناخته می‌شود. انیمیشن Mario قرار است در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۲۳ (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) در آمریکای شمالی و در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۲۳ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) در ژاپن اکران شود.

آرون هوروات و مایکل ژلنیک که پیش از این سابقه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن Teen Titans GO! To the Movies را بر عهده داشته‌اند، وظیفه کارگردانی انیمیشن ماریو را براساس فیلمنامه‌ای از متیو فوگل با سابقه نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part و انیمیشن Minions: The Rise of Gru بر عهده دارند. ایلومینیشن اینترتینمنت با همکاری نینتندو و با نظارت کامل شیگرو میاموتو، خالق ماریو در حال ساخت انیمیشن Mario است.



منبع

کریس پرت در نقش ماریو، آنیا تیلور-جوی در نقش پرنسس پیچ، چارلی دی در نقش لوئیجی، جک بلک در نقش باوزر، کیگان-مایکل کی در نقش تود، سث روگن در نقش دانکی کونگ، فرد ارمیسن در نقش کرنکی کونگ، کوین مایکل ریچاردسون در نقش کامک، سباستین مانیسکالکو در نقش فورمن اسپایک و چارلز مارتینت، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Mario حضور دارند و به صداپیشگی خواهند پرداخت.

بخوانید  رده‌بندی سنی بازی God of War Ragnarok مشخص شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان پخش اولین تریلر انیمیشن ماریو مشخص شده است. یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که اولین تریلر انیمیشن Mario که نام رسمی آن هنوز مشخص نشده است، در تاریخ ۶ اکتبر امسال (۱۴ مهر) در طول نمایشگاه نیویورک کامیک کان ۲۰۲۲ پخش خواهد شد. این تریلر در ساعت ۲۳:۳۰ پنج‌شنبه به وقت ایران پخش خواهد شد. یونیورسال در پیام خود به تیزر تریلر اشاره کرده است و بدین ترتیب نباید منتظر یک تریلر کامل و بلند باشیم و احتمالا مدت زمان تریلر بین یک تا دو دقیقه خواهد بود.