مسابقات نفس‌گیر در تریلر گیم پلی جدید بازی Need for Speed Unbound

الکترونیک آرتز و استودیوی کرایتریون گیمز تریلر گیم‌پلی جدیدی را برای بازی Need for Speed Unbound منتشر کردند که یک بار دیگر تجربه آشنای بازی‌های نید فور اسپید را با حال و هوای جدید و جلوه‌های انیمه گونه‌ی Unbound به تصویر می‌کشد.

اسکرین‌شات‌ها و تریلر گیم‌پلی بازی Need for Speed Unbound تحت عنوان «ریسک و پاداش» بازیکنان را برای تجربه جدیدترین بازی نید فور اسپید آماده می‌کند.

تقریبا دو هفته‌ای از رونمایی رسمی Need For Speed Unbound می‌گذرد. در این مدت جزئیات مختلفی از این بازی رانندگی آرکید منتشر شده است. مواردی مانند پلیس‌هایی تاکتیکی‌تر از همیشه، اجرای بازی با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، داستان‌گویی و شخصیت‌پردازی با جزئیات، بازگشت عنصر هیت و حضور بیش از ۱۴۰ خودروی مختلف تنها بخش کوچکی از اطلاعاتی است که EA و کرایتریون در اختیار هواداران قرار داده‌اند. در روزهای آتی می‌توانیم انتظار رونمایی از جزئیات بیشتر و پخش یک تریلر گیم‌پلی مفصل را برای جدیدترین نسخه‌ی این سری بازی محبوب داشته باشیم.

درگیری با ماشین های پلیس در بازی Need for Speed Unbound

دانلود از آپارات

در توضیحات این ویدیو نوشته شده: «برای رسیدن به اوج باید ریسک کنید. باید انتخاب کنید که کی و چطور همه چیز را به خطر بیاندازید، در خیابان‌ها دریفت بکشید، پلیس را پشت سر بگذارید و با مسابقات جانبی خود کسب درآمد کنید تا به هدف دلخواه خود برسید. زمان در این جا در حکم پول است. بنابراین باید سریع‌ترین راه را برای کسب پول نقد کافی برای ورود به مسابقات هفتگی و رسیدن به مسابقه نهایی The Grand پیدا کنید.»

بخوانید  انتشار تریلر جدید انیمه سایبرپانک 2077 نتفلیکس

Need for Speed Unbound در تاریخ دوم دسامبر سال جاری میلادی (۱۱ آذر) و با برچسب قیمتی ۷۰ دلاری برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و سری اس و پی سی (ازطریق استیم، اپیک گیمز استور و اوریجین) منتشر خواهد شد. این بازی ریسینگ جهان‌باز قرار است به‌روزرسانی‌های رایگانی نیز دریافت کند که تعداد خودروهای آن را از زمان عرضه نیز بیشتر می‌کند.



منبع