مرکز راهنمای جمجمه و استخوان



جمجمه و استخوان پیشنهادات و ماجراجویی جهان باز، که در آن هدف شما تبدیل شدن به یک ارباب دزدان دریایی است. در طول مسیر، با رقبای متعددی روبرو خواهید شد، ثروت های ناگفته ای را جمع آوری می کنید، کشتی ها و سلاح های قدرتمندی می سازید و سرزمین های جدیدی را کشف می کنید. در اینجا مرکز راهنمای ما از جمجمه و استخوان است تا به شما در سفر به دریاهای آزاد کمک کند.

مرکز راهنمای جمجمه و استخوان

مرکز راهنمای جمجمه و استخوان ما بر اساس مکانیک و ویژگی های درگیر به چندین بخش تقسیم می شود. ما مفاهیم اساسی، مانند ابزارها و منابع، و همچنین جنبه‌های بازی میانی و پایانی را پوشش می‌دهیم.

در حال پخش: خوب باش – جمجمه و استخوان

مبانی و مکانیک عمومی

این مقالات برای کسانی است که تازه شروع به کار کرده اند. مکانیک‌های عمومی برای کمک به شما برای درک جهان وجود دارد و باید مفاهیم اساسی گیم‌پلی را که می‌توانید در آینده انتظار دارید، شکل دهند.

مکان های اولیه بازی و غارت

با شروع از بهشت ​​دزدان دریایی سنت آن، ایده های مختلفی مانند جمع آوری منابع، ساخت ابزار و کشف پست هایی که به عنوان نقاط سفر سریع عمل می کنند، کشف خواهید کرد. حتی ممکن است با گنج دفن شده مبارزه کنید.

کشتی و سلاح

این راهنماهای Skull and Bones انواع مختلف کشتی و همچنین سلاح هایی را که می توانید تجهیز کنید، پوشش می دهد. به هر حال، اگر کشتی نیروی دریایی شما با رقبای شما همتا نباشد، نمی توانید غارتگر باشکوهی باشید.

اکتشاف و فعالیت های پایان بازی

هنگامی که رتبه Infamy خود را بیشتر افزایش دهید، به تجهیزات و کشتی های بهتری دسترسی خواهید داشت. وقت آن است که با موجودات مرگبار روبرو شوید و با امپراتوری تجاری خود که چندین جزیره را در بر می گیرد، ثروت به دست آورید.

ما همچنان به افزودن مقالات بیشتر به مرکز راهنمای جمجمه و استخوان خود ادامه خواهیم داد، پس با ما همراه باشید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر