مراکز خرید ایروان ارمنستان آشنایی با بهترین و معروف ترین بازارهای ایروان

بعدها در سال ۲۰۱۵ یک هایپر مارکت به آن اضافه شد که عظمت آن را چندین برابر کرد. ایروان مال صرفا یک مرکز خرید نبوده و شما در کنار خرید کردن می‌توانید از تفریحات متنوع آن نیز بهره‌مند شوید. به عنوان مثال جزیره گنج کاپیتان کید، بزرگترین مرکز سرگرمی سرپوشیده در کل ارمنستان می‌باشد که در داخل این مرکز خرید واقع شده است.

  • پس اگر به دنبال خرید سوغات ارزان و متنوع هستید حتما از بازار ورنیساژ دیدن کنید.
  • این بازار سنتی یکی از مراکز خرید ارمنستان به شمار می‌رود که محبوبیت بسیاری در میان گردشگران علاقمند به شکم‌گردی دارد.
  • در ضمن کیفیت لباس ها در این فروشگاه ها به نسبت اجناس موجود در بازارهای ایروان بالاتر است.
  • در این مرکز می‌توانید قیمت‌های مناسبی برای کالاهای که برای سوغاتی خریده‌اید و تفریحاتی مانند سینما، فود کورت ها و کافه‌تریاها پرداخت کنید.

مراکز خرید ایروان ارمنستان آشنایی با بهترین و معروف ترین بازارهای ایروان

در کنار مراکز خرید بزرگ و جدید با ساختمان های چند طبقه و امکانات بی نظیر سر زدن به بازارها و بازارچه های محلی که بوی قدمت و اصالت می دهند هم خالی از لطف نیست. اگر برای سفر به ارمنستان یک تور باتجربه و خوب انتخاب کرده باشید حتما گردش در یکی از این بازارهای سنتی در برنامه شما خواهد بود. اگر به‌دنبال سوغاتی‌های ارزشمند، منحصر‌به‌فرد و اصیل ارمنی هستید، توصیه می‌کنیم سری به فروشگاه ایرینکس آرت در خیابان شمالی ایروان زده و از کالا‌های خاص و چشم‌نواز آن دیدن کنید. در این فروشگاه مجسمه‌های سرامیکی و جواهرات ظریف و درخشانی عرضه می‌شوند که شاید مثل آن‌ها را در هیچ‌کجای مرکز خرید ایروان ایروان یافت نکنید.

بخوانید  کالاف دیوتی موبایل فصل 1 call of duty mobile دانلود بازی کالاف دیوتی + « دیتا » | 1gamer

مراکز خرید در پاتایا | سفر به تایلند، برای داشتن خریدی بهتر

همچنین ریچ پلازا در مجاورت مرکز تجاری معروف پتاک قرار دارد که در صورت تمایل می‌توانید دسترسی بسیار آسانی به آن نیز داشته باشید. هر چند که این مرکز خرید از دیگر گزینه‌های پیشنهادی فوق کوچک است اما فروشگاه‌های متنوع خوبی برای خرید دارد. ساعات کاری مرکز خرید ریچ پلازا کمی متفاوت بوده و در آن همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۷ شب به روی خریداران باز می‌شود. در لیست مراکز خرید محبوب ایروان روسیا مال را هم قطعا باید اضافه کرد.

در ابتدا توجه داشته باشید ایرانیان برای سفر به ارمستان نیاز به ویزا ندارند و تا 90 روز می توانند بدون ویزا در ارمنستان اقامت داشته باشند . شما خریداران محترم می توانید از انواع گوشت، سبزیجات، ظرف، میوه‌های خشک، ادویه و میوه‌های تازه، انواع شیرینی‌های خوشمزه، آجیل و … را در این بازار پیدا کرده و بر اساس نیاز خود از آنها خرید نمایید. علاوه بر خرید در این مجموعه مشتریان همچنین می توانند از فود کورت، کافی شاپ، سالن بازی کودکان و سالن تئاتر آن نیز بهره مند شوند. به همین دلیل است که اگر همراهی را با خود دارید که علاقه ‌ای به خرید کردن ندارد، می ‌توانید او را به سالن بولینگ و یا سینما فرستاده و برای چند ساعتی هم که شده است با خیال راحت به خرید بپردازید. اطلاعات جدیدترین تورهای مسافرتی را از طریق ایمیل و پیامک از فاینداتور دریافت نمایید. توجه داشته باشید در حال حاضر تنها از تهران پرواز مستقیم به ارمنستان انجام می شود .

بخوانید  خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلCall of Duty-CP با تضمین قیمت | 1gamer

لذت خرید در بهترین مغازه های ارمنستان

از آنجا که تور ارمنستان در سال‌های گذشته بسیار مورد استقبال ایرانیان قرار گرفته و به یکی از مقاصد گردشگری ما تبدیل شده است، قصد داریم مراکز خرید ایروان را به‌عنوان پایتخت این کشور شما معرفی کنیم. ریو یک شبکه خرید و سرگرمی روسی بوده و به یک تاجر روسی-ارمنی تعلق دارد. در اینجا شعبه‌هایی از بانک‌های مختلف، اداره‌های صرافی و در فضای بیرونش یک پارکینگ برای رفاه حال مشتریان در نظر گرفته‌اند. علاوه بر تمام این موارد، یک سوپرمارکت، چندین فروشگاه پوشاک، کفش فروشی، عطرفروشی، لوازم الکترونیکی و اکسسوری هم وجود دارند. یکی از مزیت‌های این مرکز وجود بیش از ۱۰۰ برند روسی و بین‌المللی است.

آدرس مرکز خرید ریو مال

مراکز خرید ایروان معمولا لباس‌هایی از برندهای مشهور جهان را با قیمت‌های نسبتا زیاد به فروش می‌رسانند. اگر با بودجه محدود به ارمنستان سفر می‌کنید، پس ترجیحاً خرید پوشاک را در برنامه سفر خود قرار ندهید. البته همچنان در بازارهای محلی از جمله بازار ورنیساج احتمال می‌رود که بتوانید لباس‌های ارزان قیمتی بیابید.