مراسم اهدای جوایز بازی امسال حدود دو ساعت و نیم طول می کشد


به گفته جف کیلی، مراسم اهدای جوایز بازی امسال حدود دو ساعت و نیم طول خواهد کشید.

رویداد The Game Awards امسال قرار است فردا برگزار شود و ما همچنان در حال دیدن جزئیات بیشتر در مورد لباس او هستیم. اخیرا جف کلیتهیه کننده و مجری این مراسم در پاسخ به سوال حضار تایید کرد که برنامه امسال نسبت به سال های گذشته به طور قابل توجهی کوتاه خواهد بود. او اکنون جزئیات بیشتری در این باره ارائه کرده است.

اخیراً، کیلی در یکی از استریم های توییچ توضیح داد که در حالی که تمرینات نهایی هنوز به پایان نرسیده است، رویداد امسال حدود دو ساعت و نیم طول خواهد کشید، یعنی حدود 45 دقیقه کمتر از سال گذشته. کیلی ادامه داد: «بله، نمایش امسال کوتاه‌تر است. تا زمانی که تمرینات را تمام نکنیم، مدت زمان کامل را نمی دانیم، اما فکر می کنم حدود دو ساعت و نیم زمان نمایش خواهیم داشت.

فکر کنم پارسال سه ساعت و 15 دقیقه یا همچین چیزی بود. این زمان ممکن است کمی افزایش یابد. چون ممکن است صحبت ها طولانی باشد یا مواردی از این دست، اما حتما سعی می کنیم کمی از زمان برنامه بکاهیم.

جف کلی و لوگوی Game Awards

کلی اخیرا تأیید کرده است که این رویداد 30 تا 40 نمایش جدید را ارائه می دهد که چندین مورد از آنها قبلاً توسط سازندگان تأیید شده است، مانند Tekken 8، Star Wars Jedi: Survivor، Baldur’s Gate 3، Among Us و Final Fantasy 16. گزارش ها، احتمالاً در این رویداد شاهد دموی جدیدی از بازی جدید 505 Games، Diablo 4، بازی جدید Kojima Productions، بازی جدید Crash Bandicoot و بسته الحاقی Horizon Forbidden West خواهیم بود.

بخوانید  Best Steam Deck Deals In The Steam Summer Sale

شما می توانید نظرات و پیش بینی های خود را در مورد جوایز بازی امسال با ما در میان بگذارید.