مراسم اهدای جوایز بازی امسال بسیار کوتاهتر از دوره های قبلی خواهد بود

جف کلی او با برنامه ریزی و اجرای مراسم جوایز بازی، کار مثبتی انجام داد. اگر از طرفداران صنعت بازی هستید، یک رویداد پخش زنده سالانه برای تماشای آن. بیشترین انتقاد برخی از کاربران اینترنتی به این مراسم مربوط به مدت زمان بسیار طولانی آن است. در سال های گذشته، رویداد TGA تا سه ساعت طول می کشید و خسته کننده می شد.

به گفته جف کیلی، مراسم اهدای جوایز بازی امسال به طور قابل توجهی کوتاه تر از سال های گذشته خواهد بود.

به نظر می رسد کلی مجری مراسم این انتقادات را پذیرفته و قصد دارد مراسم امسال را کوتاه کند. او در جریانی در بخش توییتر اسپیس گفت: «تا زمانی که تمریناتمان تمام نشود، به طور رسمی چیزی نمی گویم. با این حال، ما معتقدیم که امسال [گیم اواردز] به طور قابل توجهی کوتاه تر است.” او گفت که بازی های بزرگ کمتری با زمان اجرای کمتر وجود خواهد داشت، اما به The Game Awards اشاره کرد. 2022 ارزش دور زدن را دارد:

مراسم جوایز بازی 2022 صبح روز 18 دسامبر برگزار می شود. تاکنون حضور آثاری مانند Tekken 8 و بازی جدید 505Games و همچنین حضور تهیه کننده Final Fantasy XVI برای یک نمایش بسیار ویژه قطعی شده است.

ما ارائه های بسیار خوبی داریم. بازی‌هایی هستند که سال‌ها امیدوار بودم نمایش دهم و بالاخره امسال آماده شدند. بنابراین ما از نحوه جمع آوری محتوای این رویداد بسیار خوشحالیم.”