مذاکرات بین کارگردانان فیلم Free Guy و Stranger Things برای ساخت فیلم جدید جنگ ستارگان


شان لوی کارگردان فیلم Free Guy و چندین قسمت از Stranger Things در حال مذاکره با Lucasfilm برای کارگردانی فیلم جدید Star Wars است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان فیلم دیگری از دنیای جنگ ستارگان مشخص شد. ددلاین گزارش داد شان لوی در حال مذاکره با لوکاس فیلم برای کارگردانی فیلم جدید جنگ ستارگان است. اطلاعاتی در مورد داستان و رویدادهای این فیلم و نویسنده آن در دسترس نیست، اما اعتقاد بر این است که تمرکز فعلی لوی ساخت فیلم Deadpool 3 است که رایان رینولدز و هیو جکمن را در آن بازی می‌کند.

شان لوی نشسته و صحبت می کند

لوی همچنین در حال حاضر در پشت صحنه فیلم All The Light We Can’t See در پشت صحنه است و هر چهار قسمت سریال را برای نتفلیکس کارگردانی می کند. لوی همچنین برای کارگردانی حداقل دو قسمت از فصل پنجم و آخر سریال Stranger Things بازخواهد گشت. فیلم جنگ ستارگان در واقع سومین همکاری لوی با دیزنی است و قبل از آن او مسئولیت فیلم Free Guy به کارگردانی رایان رینولدز را برعهده داشت که یک دنباله نیز خواهد بود.

لوی در واقع قرار است پس از سال ها ساخت دنباله پس از کارگردانی سه قسمت از Night at the Museum به جنگ ستارگان و ددپول 3 بازگردد. شان لوی آثار دیگری مانند سه گانه شب در موزه، فیلم پلنگ صورتی، فیلم فولاد واقعی، هشت قسمت از سریال چیزهای عجیب، فیلم Date Night، فیلم This Is Where I Leave You، فیلم The Internship، فیلم را کارگردانی کرده است. Free Guy و او همچنین فیلم The Adam Project را کارگردانی کردند.

بخوانید  18 Minutes Of Avatar: Frontiers Of Pandora Gameplay

پس از اکران Star Wars: The Rise of Skywalker در سال 2019، لوکاس فیلم هنوز فیلم جدیدی از دنیای جنگ ستارگان تولید و منتشر نکرده است. در حال حاضر چندین فیلم بدون عنوان در دست ساخت هستند، مانند فیلمی به کارگردانی تایکا وایتیتی و فیلمی به تهیه کنندگی کوین فایگه و نویسندگی مایکل والدرون از دنیای جنگ ستارگان. از طرفی چندین سریال از دنیای جنگ ستارگان ساخته شده است و سریال Andor در حال حاضر در حال پخش است و سال آینده شاهد فصل سوم سریال Mandalorian و سریال Ahsoka خواهیم بود و همچنین اخیرا سریال Acolyte از بین رفته است. جلوی دوربین