مدیر سابق اپل به سونی می پیوندد تا فروشگاه پلی استیشن را رهبری کند

به گزارش Variety، بن کینگ، مدیر اجرایی سابق واحد خدمات دیجیتال اکوسیستم اپل، به سونی اینتراکتیو اینترتینمنت پیوست تا تیم تجربه فروشگاه پلی استیشن و کسب و کار پلی استیشن دیجیتال را رهبری کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، کینگ از این پس تحت نظارت مستقیم ورونیکا راجرز، مدیر ارشد و رئیس بخش فروش و عملیات مالی در سراسر جهان برای پلی استیشن کار خواهد کرد. قبل از آن، کینگ به مدت سه سال در شبکه پخش آنلاین ورزش DAZN کار می کرد.

قبل و در ماه اکتبر، سونی اعلام کرد که آندرس هاوارد، یکی از اعضای اصلی تیم فورتنایت و طراح اصلی سیستم خدمات زنده بازی، به عنوان طراح سیستم خدمات اصلی، به Naughty Dog پیوسته است. هاوارد به مدت هفت سال به عنوان طراح سیستم اصلی در Epic Games کار کرده است و به طراحی سیستم درآمدزایی Fortnite، Battle Pass، مکانیک های پیشرفت و سایر جنبه های بازی کمک کرده است.

فروشگاه پلی‌استیشن در سال‌های اخیر به یکی از پربازدیدترین فروشگاه‌های رسانه‌های دیجیتال در جهان تبدیل شده است. این فرصتی عالی به ما می‌دهد تا از منظری خلاقانه و متفاوت به رابطه‌ای که با کاربران خود داریم نگاه کنیم و علاوه بر ایجاد مالی عالی. فرصت هایی برای همکاران و شرکای تجاری ما در استودیوهای بازی سازی، امکان دستیابی به بالاترین سطح سرگرمی و رضایت در ارائه اکوسیستم پلی استیشن به کاربران و بازیکنان در این چرخه.

جذب این افراد مجرب و واجد شرایط در زمینه بازی های دیجیتال و تجربه پلتفرم آنلاین پلی استیشن بیش از هر زمان دیگری اهمیت و توجه سونی به تجربه دیجیتالی و طولانی مدت کاربران و دارندگان کنسول ها و پلتفرم های پلی استیشن در این اکوسیستم را نشان می دهد. سال های آینده سال ها.

بخوانید  زک اسنایدر می‌خواهد جیمز باند 20 ساله و فیلمی را ببیند که آسیب‌های روحی او را بررسی کند.

سونی از استخدام یکی از مدیران سابق اپل برای مدیریت کسب و کار دیجیتال پلی استیشن خبر داد.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

بیشتر فعالیت حرفه‌ای کینگ به ۱۲ سال کار او در اپل به عنوان مدیر ارشد در بخش‌های مختلف این شرکت، مانند بازاریابی بین‌المللی، توسعه کسب‌وکار، و مدیریت واحدهای iTunes، App Store و Apple Music بازمی‌گردد. سونی مدعی است خدمات دیجیتال پلی استیشن با بیش از صد میلیون کاربر ماهانه در تعامل است و به همین دلیل تقویت و بهینه سازی این واحد یکی از مهمترین اولویت ها در مدیریت فعلی این مجموعه است. کینگ در این باره می گوید: