مدت زمان فیلم قاتلان ماه گل مارتین اسکورسیزی مشخص شد

به گفته پارامونت، اکران محدود Killers of the Flower Moon در تاریخ 6 اکتبر 2023 (14 اکتبر 1402) آغاز خواهد شد و اکران کامل Killers of the Flower Moon برای 20 اکتبر 2023 (28 اکتبر 1402) برنامه ریزی شده است. اپل تی وی پلاس در زمان نامعلومی.

لئوناردو دی کاپریو و مارتین اسکورسیزی

البته این نسخه اکران فیلم است و زمان پخش نسخه تمدید شده روزی روزگاری در آمریکا حدود 4 ساعت و 11 دقیقه است. در مقایسه با فیلم های اخیر مارتین اسکورسیزی، جزیره شاتر با زمان 139 دقیقه، سکوت با زمان 161 دقیقه، گرگ وال استریت با مدت زمان 180 دقیقه و مرد ایرلندی با مدت زمان 210 دقیقه تولید شدند. و غربالگری شد. اکنون Killers of the Flower Moon مدت زمان بیشتری نسبت به فیلم های اخیر اسکورسیزی دارد.

فیلم قاتلان ماه گل بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده است دیوید گراند در حال ساخت است که در سال 2017 اکران شد، اما فیلمنامه این فیلم نسبت به منبع اصلی خود تغییراتی داشته است، از جمله نقش لئوناردو دی کاپریو. وقایع این فیلم در اوکلاهاما در دهه 1920 اتفاق می افتد. اریک راثنویسنده فیلم هایی مانند فارست گامپ و پرونده عجیب بنجامین باتن، وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم جدید اسکورسیزی را بر عهده گرفته است.

مدت زمان فیلم Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی مشخص شد و مدت زمان این فیلم تقریبا 4 ساعت است.

قاتلان ماه گل قرار است در بخش خارج از رقابت جشنواره فیلم کن امسال نمایش داده شود و اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیونمدت زمان مورد انتظار این فیلم مشخص شده است. طبق اطلاعات ثبت شده در The Movie Database، مدت زمان فیلم Killers of the Flower Moon قرار است 3 ساعت و 54 دقیقه یا 234 دقیقه باشد. پیش از این، مسئول جشنواره فیلم کن در مصاحبه با ورایتی فاش کرده بود که فیلم قاتلان ماه کامل حدود 5 دقیقه طولانی تر از فیلم روزی روزگاری در آمریکا است.

بخوانید  شرایط ثبت نام تلفن Overwatch 2 اکنون طرح های تلفن پیش پرداخت را می پذیرد

لئوناردو دیکاپریورابرت دنیروجسی پلمونز، لیلی گلدستون، ویلیام بلو، لوئیس کانسلمی، جیسون ایزبل، استرجیل سیمپسون، تانتو کاردینال، کارا جید مایرز، جانا کالینز، جیلیان دیون، تاتانکا مینز، مایکل ابوت جونیور، پت هیلی، اسکات شفرد و گری باسارابا، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم قاتلان ماه گل حضور دارند. مارتین اسکورسیزی کارگردانی فیلم Killers of the Flower Moon را بر عهده دارد.