مدت زمان تجربه بازی غرب شیطان را اعلام می کند

از آنجایی که امروزه بسیاری از بازی‌ها می‌خواهند با افزایش طول داستان، توجه بازیکنان را به خود جلب کنند، یک بازی نسبتا کوتاه باید برای بسیاری از بازیکنان جذاب باشد. البته باید دید که بازی Evil West چقدر می تواند از این زمان برای ارائه یک تجربه سرگرم کننده برای مخاطبان استفاده کند.

زمان برای تجربه بازی اکشن Evil West استودیو Flying Wild Hog تقریباً 10-15 ساعت خواهد بود.

Flying Wild Hog در مصاحبه ای با Xbox Dynasty Media اعلام کرد که تکمیل داستان اصلی Evil West بین 10 تا 15 ساعت طول می کشد. کسانی که به دنبال محتوای بیشتر برای تجربه هستند می توانند به بخش Co-op، گزینه تکرار ماموریت، حالت Permadeath، گزینه های سطح دشواری و حالت New Game Plus مراجعه کنند.

بازی Evil West استودیو Flying Wild Hog و Focus Entertainment تا یک روز دیگر در اختیار بازیکنان قرار می گیرد و حالا در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که زمان تجربه این اکشن شوتر در آستانه انتشار مشخص شده است. این بازی نه تنها یک بخش داستانی با طول قابل قبول ارائه می دهد، بلکه محتوای اضافی دیگری نیز دارد که بازیکنان را ساعت ها سرگرم می کند.

بازی Evil West در تاریخ 22 نوامبر برای کاربران پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس در دسترس خواهد بود. Xbox Series S و PC قرار خواهد گرفت. مدتی پیش مشخصات سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی برای تجربه نسخه PC بازی اعلام شد.