مدت زمان بازی Resident Evil 4 Remake تقریبا برابر با نسخه اصلی است

این خبر خوبی برای طرفدارهای مجموعه‌ی رزیدنت ایول به‌حساب می‌آید، اما برابری مدت زمان بازی Resident Evil 4 Remake با نسخه‌ی اصلی مانع از اعمال تغییرات قابل توجه توسط سازندگان نخواهد شد. هنوز معلوم نیست که آیا بخش Mercenaries و بخش داستانی Separate Ways متمرکز روی کاراکتر ایدا وانگ نیز در نسخه‌ی ریمیک گنجانده می‌شود یا خیر؛ بنابراین طرفدارها باید زمان بیشنری را برای اطلاع از این موارد منتظر بمانند.

خوشبختانه بازی Resident Evil 4 Remake دوباره این اشتباه را تکرار نخواهد کرد. رسانه پی‌سی گیمر اخیرا از هیرویوکی کوبایاشی، تهیه‌کننده‌ی بازی پرسید که آیا انتقادها و بازخوردهای بازیکن‌ها در مورد دو بازسازی قبلی در زمان توسعه‌ی ریمیک رزیدنت ایول ۴ در نظر گرفته شده است یا خیر که با پاسخ مثبت این توسعه‌دهنده مواجه شد.

ریمیک بازی Resident Evil 4 شرکت Capcom در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر تقدیم گیمرها خواهد شد. این بازی محتواهای اختصاصی برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR2 دارد که برای عرضه در اوایل سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است.



منبع

هیرویوکی کوبایاشی در این‌باره گفت: «با شروع تولید Resident Evil 4 به بررسی این موارد پرداختیم که بازیکن‌ها [در بازسازی بازی‌های Resident Evil 2 و Resident Evil 3] چه مواردی را دوست داشتند و چه چیزی می‌توانست بهتر انجام شود. برای مثال می‌توان به مدت زمان تقریبا مشابه نسخه‌ی ریمیک RE4 با نسخه‌ی اصلی اشاره کرد».

هیرویوکی کوبایاشی، تهیه‌کننده‌ی بازی Resident Evil 4 Remake در گفت‌وگو با پی‌سی گیمر اعلام کرد که مدت زمان نسخه‌ی ریمیک تقریبا با نسخه‌ی اصلی برابر است.

بخوانید  تاریخ اکران اولین فیلم مستقل اتان کوئن با بازی پدرو پاسکال و مت دیمون اعلام شد.

شرکت کپکام اخیرا یک تریلر گیم‌پلی طولانی و تریلر داستانی بازی Resident Evil 4 Remake را پخش کرد که جلوه‌های بصری فوق‌العاده و فعالیت‌های خونین آن را به نمایش گذاشت. نظر به اینکه با یک نسخه‌ی بازسازی سروکار داریم، احتمالا نگرانی‌هایی در مورد حذف برخی از محتوای بازی اصلی توسط توسعه‌دهندگان وجود دارد. این اتفاق برای بازی Resident Evil 3 Remake محصول سال ۲۰۲۰ رخ داد که انتقادهای زیادی را نیز به‌همراه داشت.