محصولات انحصاری نینتندو سوییچ تخفیف های بزرگی را در خرده فروشان بزرگ دریافت می کنند

اگر به دنبال یک بازی هستید که شما را تا نسخه بزرگ بعدی مشغول کند، آن را در نظر بگیرید ماریو کاغذی: پادشاه اوریگامی. RPG فانتزی در حال حاضر فقط به 35 دلار کاهش یافته است و اگر بخواهید همه چیزهایی را که ارائه می دهد را باز کنید، تقریباً 50 ساعت شما را مشغول خواهد کرد. یا اگر هنوز بازی نکرده اید نفس طبیعت، شما آن را در فروش با قیمت 40 دلار پیدا خواهید کرد – و می تواند شما را بیش از 100 ساعت مشغول کند.

در زیر لیستی از بهترین معاملات سوییچ آمده است. بسیاری از آن‌ها تاریخ پایانی را اعلام نمی‌کنند، بنابراین قبل از اینکه از بین بروند، سری به آن بزنید و کاهش قیمت‌ها را بررسی کنید.

پوکمون قرمز و پوکمون ویولت این هفته نیز به فروش می رسد. اولی 52 دلار تخفیف دارد، در حالی که دومی فقط با 50 دلار قابل خرید است. هر کدام را که انتخاب کنید، با تجربه ای در جهان باز مواجه خواهید شد که به شما امکان می دهد مسیر خود را در منطقه آفتابی پالدیا ترسیم کنید.

علاقه ای به بازی جدید سوییچ ندارید؟ سپس می‌خواهید به پایان این گردآوری بروید، جایی که تعداد انگشت شماری لوازم جانبی و کلکسیونی Switch را خواهید یافت که کاهش قیمت‌های زیادی را کاهش می‌دهند. در مورد کالاهای کلکسیونی، دو مجسمه ممتاز First 4 Figures قابل دریافت هستند. یکی بر اساس پیوند نفس وحشی، در حالی که دیگری بر اساس هیلیان شیلد. هر دو تقریباً 20 دلار تخفیف دارند – بنابراین تا می توانید آنها را بررسی کنید.

بخوانید  343 صنایع دیگر بازی های Halo را نمی سازند، اما بر توسعه بیرونی نظارت خواهند کرد - گزارش
در حالی که ما در میانه یک خرید بزرگ مانند جمعه سیاه یا پرایم دی نیستیم، در حال حاضر تعداد شگفت انگیزی از بازی ها و لوازم جانبی سوییچ را در فروش خواهید یافت. این شامل نسخه های نسبتاً جدید مانند رزمندگان نشان آتش: سه امید و Mario + Rabbids Sparks of Hope، اما می‌توانید انحصاری‌های قدیمی‌تر سوییچ را با قیمت‌های پایین نیز دریافت کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.