مجوز مایکروسافت آفیس 2021 مادام العمر فقط 30 دلار برای مدت زمان محدود است

لینک های دانلود شما به محض تکمیل خرید در دسترس خواهند بود و نصب نرم افزار و شروع کار را آسان می کند. این خرید به شما یک مجوز یکبار مصرف برای یک رایانه شخصی می دهد و باید ظرف 30 روز پس از خرید آن را بازخرید کنید.

نه تنها برای افرادی که هر روز از محدوده آفیس استفاده می کنند بسیار عالی است، بلکه یک نسخه پشتیبان عالی برای همه است. باز کردن اسناد ورد، فایل‌های اکسل یا ارائه‌های پاورپوینت در نرم‌افزار شخص ثالث می‌تواند منجر به انبوهی از خطاهای قالب‌بندی بدبو شود. اما فقط با 30 دلار می توانید این مشکل را برای همیشه برطرف کنید و اطمینان حاصل کنید که همیشه نرم افزار لازم را برای همه پیوست های دریافتی در اختیار دارید.

Microsoft Office Professional یک بسته کامل است که باید تمام نیازهای محاسباتی شما را برآورده کند. این شامل:

  • مایکروسافت وورد
  • برتری داشتن
  • پاورپوینت
  • چشم انداز
  • تیم ها
  • یک یادداشت
  • ویرایشگر
  • برای دسترسی

باید به این نکته اشاره کنیم که خرید مجوز مایکروسافت آفیس به این معنی است که شما در نسخه 2021 قفل شده اید، در حالی که کاربران مایکروسافت 365 آخرین به روز رسانی ها و نسخه های نرم افزار جدید را هنگام انتشار دریافت می کنند. با این حال، تغییرات بین هر تکرار مایکروسافت آفیس افزایشی است – اکثر مردم احتمالاً از استفاده از نسخه 2021 برای پنج سال آینده یا بیشتر خوشحال خواهند شد. و با این قیمت، در اینجا واقعاً نمی توانید اشتباه کنید. حتی اگر تصمیم به خرید مجوزهای جدید در حدود یک سال داشته باشید، باز هم ارزش زیادی کسب می کنید.

بخوانید  تا 90 درصد در فروش هفته طلایی فروشگاه پلی استیشن صرفه جویی کنید

تا پایان ماه، خوانندگان GameSpot می توانند یک امتیاز عالی در Microsoft Office Professional 2021. با 30 دلار، این پیشنهاد به شما امکان دسترسی مادام العمر به نسخه 2021 آفیس برای ویندوز را می دهد. اگر کاربر مک هستید، می توانید آن را دریافت کنید مجوز انفرادی و تجاری 2021 برای 30 دلار پس از خرید، بلافاصله یک کلید مجوز دریافت خواهید کرد که می تواند در فروشگاه مایکروسافت بازخرید شود. اگر در حال خرید یک هدیه تعطیلات لحظه آخری هستید، اگر امسال یک دانشجوی کالج در لیست خود دارید، این می تواند انتخاب خوبی باشد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

یادداشت سردبیر: مقاله در 19 دسامبر 2022 به روز شد