مجموعه Metal Gear Solid Master تنها 20 دلار برای سوییچ در آمازون است

Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 فقط با 20 دلار در آمازون به فروش می رسد. این پیشنهاد فقط برای نسخه نینتندو سوییچ اعمال می شود. مجموعه در اکتبر گذشته منتشر شد. تا کنون، معاملات قوی قیمت را به 40 دلار کاهش داده است (قیمت لیست 60 دلار است). با این حال، شایان ذکر است که نسخه Switch با سرعت 30 فریم در ثانیه اجرا می شود، در حالی که سایر پلتفرم ها 60 فریم در ثانیه را ارائه می دهند. در غیر این صورت، محتوا و جوایز ارائه شده بین همه نسخه ها یکسان هستند. Target قبلاً از قرارداد 20 دلاری فروخته شده است، بنابراین اگر آمازون نیز فروخته شود، تعجب نخواهیم کرد.

قابل توجه دارندگان پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس: خرده فروش آمازون Woot مجموعه را به قیمت 25 دلار می فروشد. نسخه Switch نیز ۲۵ دلار در Woot قیمت دارد، بنابراین اگر معامله آمازون تمام شود، معامله Woot جایگزین خوبی است.

Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 شامل هفت بازی است: Metal Gear Solid، Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty و Metal Gear Solid 3: Snake Eater در کنار نسخه های کلاسیک MSX2 و NES متال گیر اصلی، و همچنین Snake’s Revenge برای NES و Metal Gear 2. برای MSX2.

این نه تنها گنجینه ای از گیم پلی اکشن مخفیانه است، بلکه مجموعه ای مفید است که با افزودن محتوای اضافی غنی شده است. همچنین شامل کمیک‌های متحرک Metal Gear Solid: Digital Graphic Novel (2006) و Metal Gear Solid 2: Comic Strip، راهنماهای استراتژی، کتاب‌های داستان و موسیقی متن بازی اصلی است.

بخوانید  معرفی صرافی های ارز دیجیتال برای خرید بیت کوین

جیسون فانلی در بررسی مجموعه Metal Gear Solid: Master در GameSpot نوشت: «با این وجود کونامی یک بسته کامل را گردآوری کرده است که پنج بازی بسیار تأثیرگذار (و چندین نسخه) را در یک دوره 24 ساله گرد هم آورده است. راه‌های دیگری برای بازی کردن این بازی‌ها وجود دارد، اما من فکر می‌کنم که ما اغلب جذابیت راحتی را دست کم می‌گیریم. دسترسی آسان به آن‌ها در یک کنسول مدرن یک نقطه فروش عمده است. در حالی که برخی از این عناوین ممکن است به طور مکانیکی سن خود را نشان دهند، روایت کلی Metal Gear Solid به طور قابل توجهی خوب است و بسیاری از موضوعات آن مانند نظارت دیجیتال، هوش مصنوعی و اطلاعات نادرست تسلیحاتی مرتبط تر از همیشه به نظر می رسند. مطمئن شوید که مجموعه را تا زمانی که معامله هنوز موجود است، بگیرید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر