مجموعه Lego Princess Peach در حال حاضر تقریباً 50٪ تخفیف دارد

به روز رسانی: سطوح آغازین ماریو و لوئیجی به قیمت 35 دلار فروخته شده است، اما همچنان می توانید مجموعه جعبه پرنسس هلو را با قیمت 35 دلار در آمازون و والمارت خریداری کنید.

سطوح ابتدایی ماجراهای Lego Super Mario در حال حاضر به سطح خود کاهش یافته است پایین ترین قیمت های تاریخ. حتی در روز جمعه سیاه یا روز پرایم، ما هرگز آنها را به این مقرون به صرفه ندیده‌ایم، زیرا اکنون می‌توانید یک مجموعه را فقط با 35 دلار (60 دلار) خریداری کنید. به نظر می رسد که دوره شروع ماریو در حال حاضر موجود نیست، اما همچنان می توانید دوره شروع هلو و دوره شروع لوئیجی را با قیمت ارزان خریداری کنید. و اگر به دنبال یک توسعه خوب برای همراه با کیت خود هستید، معاملات وسوسه انگیز زیادی خواهید یافت، از جمله توسعه غول پیکر Diddy Kong Mine Cart Ride Expansion با قیمت 83 دلار (110 دلار).

تعدادی از بسط های Lego Super Mario در کنار مجموعه های آغازین با تخفیف ارائه می شوند، بنابراین اگر می خواهید چیز کمی هیجان انگیزتری برای بازی شخصیت های تعاملی خود داشته باشید، یکی را با قیمت ارزان انتخاب کنید. گاری ماین Diddy Kong یک معامله عالی است، زیرا مجموعه عظیم 1157 قطعه فقط 82 دلار قیمت دارد (از 110 دلار)، اما در اینجا چند مورد دیگر برای مرور وجود دارد، از جمله یک معامله جداگانه برای مجموعه لگو سونیک جالب.

بهترین معاملات لگو ماریو

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر