مجموعه Lego Horizon Forbidden West با کمترین قیمت خود به فروش می رسد


مجموعه Lego’s Horizon Forbidden West Tallneck تنها به 53 دلار کاهش یافته است در آمازون. این کیت معمولاً با قیمت 90 دلار به فروش می رسد و این ویژه جمعه سیاه را به پایین ترین قیمتی که تا به حال دیده ایم تبدیل می کند. این معامله یکی از چندین معامله جدید قابل توجه در آمازون برای جمعه سیاه است.

مجموعه 1222 قطعه‌ای لگو با الهام از موجودات مکانیکی غول‌پیکر سری بازی‌های ویدیویی Horizon، تقریباً 14 اینچ ارتفاع دارد و دارای قطعات متحرک است. این کیت همچنین شامل قطعاتی برای دشمن Watcher با چندین انتخاب رنگ چشم، یک مینی فیگور از Aloy قهرمان داستان Horizon، و یک پایه نمایشی قابل ساخت با جزئیات محیطی مانند درختان، چمن، ترافیک دور افتاده آتش و غیره است.

شرحی ارائه نشده است

مجموعه Lego Horizon Forbidden West Tallneck یک مجموعه محبوب حتی با قیمت کامل است، و ما فکر می کنیم این تخفیف هنگفت ممکن است به فروش برسد، بنابراین به آمازون بروید و شکل زندگی مکانیزه باشکوه را در حالی که هنوز در دسترس است جمع آوری کنید.

ده‌ها مجموعه لگو دیگر نیز در جمعه سیاه به صورت آنلاین به فروش می‌رسد، از جمله مجموعه‌های مارول مانند مجموعه زره هالک باستر برای 361 دلار (به جای 550 دلار)، کیت های سوپر ماریو مانند مجموعه بلوک سوال Super Mario 64 140 دلار (به جای 200 دلار)کیت های جنگ ستارگان مانند مدل فالکون هزاره برای 136 دلار (170 دلار) و بیشتر. برای دیدن همه مجموعه‌های تخفیف‌خورده، مجموعه معاملات لگو جمعه سیاه ما را بررسی کنید.

فروشگاه لگو همچنین فروش جمعه سیاه خود را امروز راه اندازی کرد که شامل موارد زیر نیز می شود برج مارول اونجرز کاملاً جدید و همچنین تخفیف های قابل توجه در تاج تیغ، پلنگ سیاه، هاگوارتز اکسپرس، ترن هوایی لوپو بیشتر.

بخوانید  انتشار جدیدترین آپدیت بازی سیفو با تریلر جدید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر